15:55|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1399 - 13:03
کد خبر: 14334
یادداشت:

بی‌اعتنایی پزشکان به نصب کارتخوان، ناظران خوابند!

علیرغم تاکیدهای زیاد به الزامی بودن نصب کارتخوان در مطب پزشکان متاسفانه عده‌ای همچنان بی‌توجه به موضوع هستند و خبری از نظارت نیست.
بی‌اعتنایی پزشکان به نصب کارتخوان، ناظران خوابند!

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، یکی از خبرهایی که بارها به گوشمان خورده است الزام استفاده از دستگاه کارتخوان درمطب پزشکان است که متاسفانه مخاطبان متعددی از این قانون شکنی خبر می‌دهند و علیرغم شیوع کرونا برخی از مطب پزشکان علاوه براینکه کارتخوان ندارند بلکه اقدام به دریافت وجه نقد از بیماران می‌کنند.

عجیب بنظر می‌رسد در جامعه‌ای قانونی مصوب شود اما در عمل اجرا نگردد، در این صورت یا دستگاه‌های نظارتی درست به وظایفشان عمل نکرده‌اند یا نقص در عوامل دیگر است که باید رفع نقصان شود.

در وضعیت فعلی که شیوع کرونا سبب نگرانی خانواده‌ها است نباید منافع شخصی اولویت باشد و انتظار است قشر پزشکان که بر همه این واقف هستند دقت بیشتری برای حل این موضوع داشته باشند.

نبود کارتخوان در مطب پزشکان سبب ایجاد شبهات زیادی در میان مردم بوده که بارها گلایه کرده‌اند و بایستی با نظارت جدی از ادامه روند خودداری نمایند  و بهانه‌های مخلفی اعم از: کارتخوان خراب است، اینترنت قطع است. نباید قابل پذیرش باشد .

اگر امروز چنین اتفاقات نادرستی در جریان است اصلی‌ترین عامل آن می‌تواند عدم نظارت و سهل انگاری دستگاه‌های متولی باشد که به موجب آن زمینه سودجویی برخی را فراهم ساخته است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید