15:33|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1399 - 09:52
کد خبر: 14322
یادداشت:

آذربایجان غربی، سرزمین کلنگ‌های ناسرانجام

کلنگ‌هایی که قبل از اتمام پروژه‌های قبلی به زمین می‌خورند بنظر می‌رسد نتیجه‌ای بجز چند عکس یادگاری برای مسئولین و ناامیدی برای جامعه در پی ندارد.
آذربایجان غربی، سرزمین کلنگ‌های ناسرانجام

 
سرویس اجتماعی باریش‌نیوز،مدت‌هاست که در آذربایجان‌غربی پروژه‌های خاک خورده تحفه مسئولین در دهه‌های مختلف برای مردم این مرز و بوم است که در این سال‌ها از سوی مسئولین به یادگار می‌ماند، اما کم نیست کلنگ‌هایی که بی ثمر به زمین می‌خورد و شاید بیشترآن‌ها هر بار به زمین می‌خورد به سرنوشت سایر پروژه‌ها دچار شوند و با گذشت سالیان طولانی خبر از بهره‌برداری آن نباشد.

 سرعت لاکپشتی اتمام این پروژه ها کمتر کسی را امیدوار به کلنگ زنی‌های پی در پی و نا سرانجام مسئولین می‌کند که شاید اتمام هر یک ازآن‌ها ده ها سال طول بکشد .

یکی از عواملی که می‌تواند در توسعه اهمیت داشته باشد عمل به وعده‌ها و ایجاد اعتماد در بین مردم و مسئولین است تا از گسترش شکاف بین آن‌ها جلوگیری کند وگرنه تا زمانی که در این شهر حرکات نمادین و وعده های ناسرانجام رواج داشته باشد پیشرفت به کندی انجام می‌پذیرد.

حضور مدیران توانمند در تمام عرصه‌ها بیش از همه حائز اهمیت است ، اگر امروزه شاهد برخی از کمبودها و کاستی ها در زمینه های مختلف اقتصادی، عمرانی، درمانی و بسیاری دیگری از موارد هستیم یکی از از مهم ترین دلایل آن فقدان مدیران با تجربه و باصداقت است که در عهد به وفای خود صادق نیستند.

کوتاهی و کاستی در این دوران از سوی هر مسئولی که باشد قابل قبول نیست و جدیت و عمل از سوی همه مسئولین لازمه پیشرفت و آبادانی آذربایجان‌غربی است و بهتر است به جای اینکه کلنگ‌های ناسرانجام که کمتر کسی سن‌اش به افتتاح آن‌ها قد می‌دهد اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های ناتمام  و رفع موانع عدم افتتاح آن‌ها انجام پذیر، البته اگر هدف اصلی توسعه استان است.

انتظار است مسئولین در بازه‌های مختلف بجای پاسکاری و بهانه‌جویی هایی مانند عدم تخصیص اعتبار ، ضعف در جذب سرمایه‌گذار و بسیاری از بهانه‌های دیگر که پس از ده‌ها سال علت تاخیر در افتتاح طرح ها اعلام می‌کنند یک بار عزمشان‌ را برای بهبود وضعیت این استان جذب نمایند.

 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید