08:19|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1399 - 09:14
کد خبر: 14321
رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

هوای آذربایجان‌غربی آرام است

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی، با توجه به استقرار جو نسبتا آرام، هوای استان تا اوایل هفته آینده آرام است.
هوای آذربایجان‌غربی آرام است

مهدی صابری، رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت ماه، با توجه به استقرار امواج نسبتا پایدار در سطح آذربایجان‌غربی، شاهد جو آرام در اغلب مناطق استان هستیم.

وی افزود: از روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه، با عبور امواج ناپایدار از مناطق شمالی استان، انتظار می‌رود در این مناطق بارش‌های پراکنده به همراه وزش باد را شاهد باشیم.

صابری گفت: در دیگر نقاط استان نیز پدیده قابل توجهی پیش‌بینی نمی‌شود و همچنین با توجه به نقشه‌ و الگوهای هواشناسی تا اوایل هفته آینده جو آرامی برای آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود. 

رئیس گروه‌ پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوای استان نیز اشاره و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته چالدران با صفر درجه خنک‌ترین شهر استان و نقده با 22 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان ثبت شده، همچنین دمای هوای ارومیه نیز در خنک‌ترین ساعات 5 درجه بالای صفر و در گرم‌ترین ساعات 19 درجه بالای صفر گزارش شده است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید