12:49|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1399 - 11:22
کد خبر: 14314
مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

داشتن پایگاه مردمی از برکات مهم برای رسانه است

پایگاه مردمی داشتن یکی از برکات مهم برای رسانه است و خوشبختانه باریش نیوز در سالهای اخیر با فعالیت به خوبی توانسته این پایگاه عمومی را در بین اقشار مختلف مردم کسب کند.
داشتن پایگاه مردمی از برکات مهم برای رسانه است

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، حسین عبدالهی، مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی، با حضور در دفتر این پایگاه خبری برای تقدیر از منتخبین دومین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره همسوسازی فعالان رسانه در پیشبرد فعالیت‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج ظرفیت بکری برای حضور در عرصه‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: یکی از جلوه های همدلی و همراهی بسیجی‌وار مردم در سالهای گذشته را می توان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دانست که مردم با جان و دل با بهره‌گیری از آموزه‌های بسیج بدون چشم داشتی پای کار آمدند و این همدلی هنوز هم ادامه دارد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی، فعالان عرصه رسانه را بازوی اصلی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی دانست و اضافه کرد: پایگاه مردمی داشتن یکی از برکات مهم برای رسانه است و خوشبختانه باریش نیوز در سالهای اخیر با فعالیت به خوبی توانسته این پایگاه عمومی را در بین اقشار مختلف مردم کسب کند.

در ادامه این مراسم سرهنگ یوسف حق دوست، دبیر جشنواره رسانه ابوذر آذربایجان غربی نیز یادآور شد: رسالت رسانه ها در شرایط کنونی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخش مبتنی بر واقعیت‌ها سنگین تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن، سرعت و دقت از ویژگی های رسانه باریش نیوز است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که این رسانه را بین رسانه های دیگر متمایز کرده پیگیری مطالبات مردمی از مسئولین است.

این مسئولین همچنین با اشاره به اینکه امروز رسانه ها در خط مقدم مبارزات فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی استعدادها و ظرفیت های خوبی در حوزه رسانه و مطبوعات دارد ولی به سبب نبود بسترهای لازم مانند برگزاری جشنواره های متعدد این استعدادها مجال بروز و ظهور پیدا نمی‌‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد برگزاری مستمر و پر تعداد جشنواره ‌هایی با محوریت رسانه در استان زمینه ساز راه‌یابی و معرفی فعالان این عرصه به جشنواره ملی شده و در سطح کشور نیز بسترهای لازم برای معرفی استعدادهای این استان فراهم شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از مریم صفری، سردبیر باریش نیوز به عنوان دومین منتخب بخش تیتر در دومین جشنواره رسانه ای آذربایجان غربی در مرحله استانی تجلیل شد.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید