20:08|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399 - 12:47
کد خبر: 14297
باریش گزارش می‌دهد:

کلافگی مردم از کم فروشی‌های اینترنتی

همزمان با شیوع بیماری کرونا استفاده عمومی از بستر اینترنت را در چندماه گذشته افزایش داده به طوری که بسیاری از کسب و کارها به فکر عرضه خدمات در بستر آنلاین افتادند، اما سرعت اینترنت همراه خوبی برای روزهای کرونایی نشد.
کلافگی مردم از کم فروشی‌های اینترنتی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرعت اینترنت در کنار اتمام زودهنگام بسته ها در روزهای کرونایی که استفاده از فضای مجازی به سبب کوچ بسیاری از کسب و کارها و آموزش ها به این فضا افزایش یافته حسابی، مردم را حسابی کلافه کرد.

کم‌ فروشی که خیلی وقت است به دنیای اینترنت و بسته های مجازی رسیده از دیگر معضلاتی است که مردم را در استفاده از تکنولوژی روز آنهم بیشتر از روی اجبار برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا در این روزها با مشکل روبرو کرده است.

هزینه خرید بسته‌های اینترنتی برای آموزش فرزندان سرسام آور است
ماهرو یکی از مخاطبان باریش نیوز در پیامی نوشته است: در روزهایی که اینترنت زیاد مورد استفاده نبود به مردم اینترنت رایگان دادند ولی حالا که پیام رسان شاد برای آموزش دانش‌آموزان راه اندازی شده و داشتن اینترنت ضروری است نه تنها از اینترنت رایگان خبری نیست بلکه تخفیف هم ارائه نمی‌شود.

این کاربر با گلایه از اینکه خانواده ها درآمد کافی برای هزینه کرد خرید اینترنت در بسته های پرحجم برای فرزندان خود ندارند، افزود: واقعا دیگه پولی برایمان نمانده که بتوانیم برای شارژ مجدد اینترنت هزینه کنیم.

درس خواندن با اینترنتی که دائم قطع و وصل می‌شود!
علیرضا از دیگر مخاطبان باریش نیوز است که در پایه هشتم تحصیل می کند در رابطه با مشکلات اینترنت در این روزها گفته است: درس خواندن مجازی آنهم با اوضاع اینترنت که دائم قطع و وصل می شود برای ما مشکل ساز شده است.

این دانش آموز معتقد است که مسئولان قبل از ارائه برنامه های درسی در فضای مجازی باید فکر اساسی برای اینترنت دانش آموزان می کردند.

لزوم نظارت جدی بر حجم‌خواری‌های اینترنتی
محمد از مخاطبان در گفت‌و گو با خبرنگار باریش نیوز با بیان اینکه کم‌فروشی بزرگترین مشکل اپراتورهای ارائه کننده اینترنت است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بسته‌هایی اینترنتی که از سوی اپرتورهای تلفن همراه برای اینترنت عرضه می‌شود همیشه زودتر از موعد به پایان می رسد.

این شهروند معتقد است که متولیان امر باید به موضوع کم فروشی ها اپراتورهای ارائه اینترنت ورود جدی داشته باشند چراکه این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش قابل توجهی از مردم مجبور به استفاده از اینترنت هستند و مجبورند از هزینه‌های جاری بزنند و بسته اینترنت بخرند.

گرچه هر بار از سوی مسئولان وعده‌هایی برای برخورد جدی با حجم خوراری و کم فروشی اینترنت برای آسایش مردم آنهم در روزهای جولان کرونا داده شده اما به نظر می‌رسد کسی گوشش به هشدارهای مسئولین بدهکار نیست که مردم همچنان از اتمام زودهنگام بسته های اینترنتی شاکی هستند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید