17:54|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399 - 10:25
کد خبر: 14293
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

36 هزار حامی از ایتام آذربایجان‌غربی حمایت می‌کنند

در حال حاضر بیش از ۳۶ هزار حامی در آذربایجان‌غربی با کمک‌های مالی ماهیانه از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.
36 هزار حامی از ایتام آذربایجان‌غربی حمایت می‌کنند

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد وضعیت ایتام و فرزندان محسنین استان اظهار کرد: تا فروردین ماه سال جاری، بیش از۳۶ هزار حامی در استان با کمک‌های مالی ماهیانه از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

وی افزود: در سال ۹۷ تعداد حامیان سطح استان برابر با ۲۱ هزار نفر بود که در سال گذشته با افزایش ۱۵ هزار نفری، تعداد حامیان به ۳۶ هزار نفر رسید.

سهندی عنوان کرد: تا اواخر فروردین ماه، ۱۰ هزار و ۹۱۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد پنج هزار و ۳۴۸ نفر را ایتام و پنج هزار و ۵۶۸ نفر را فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: میانگین دریافتی ایتام ماهیانه در حدود ۲۹۰ هزار تومان بوده و میانگین دریافتی فرزندان محسنین برابر با ۱۲۰هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با دعوت از خیران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، تصریح کرد: نیکوکارانی که تمایل به کمک به ایتام و فرزندان محسنین داشته باشند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، یا مراجعه به سایت اکرام به آدرس ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ مشارکت خود را اعلام کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید