22:00|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1399 - 10:45
کد خبر: 14287
یادداشت:

دوربرگردان‌های غیراصولی ارومیه نیازمند اصلاح جدی

دوربرگردان‌ها غیراصولی و اصلاح نشده یکی از عوامل ایجاد حادثه‌های ترافیکی در جاده‌ها هستند که در صورت نبود توجه به اصلاح آنها می‌توانند سلامت و جان رانندگان بسیاری را به خطر بیندازد.
دوربرگردان‌های غیراصولی ارومیه نیازمند اصلاح جدی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، از آنجایی که دوربرگردان‌ها برای دسترسی راحت‌تر و ایمن‌تر مردم به مسیرهای مختلف در جاده‌های مواصلاتی تعبیه می‌شوند از این رو ایمنی مهم‌ترین نکته در مکان یابی برای احداث دوربرگردان‌های جاده‌ای است.

پیام‌های دریافتی مردم بیانگر آن است دوربرگردانهایی که در جاده‌های متنهی به مهاباد و همچنین جاده سرو تعبیه شده است از استانداردهای لازم برخوردار نیستند که همه روزه مردم در این مسیر شاهد حوادث ترافیکی می‌شوند.

به نظر می رسد یکی از اقداماتی که برای جلوگیری از کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر دوربرگردان های جاده‌ای ارومیه انجام شود اصلاح و بازنگری در محل احداث این دوربرگردانها باشد که مسئولان متولی باید برای آن چاره اندیشی عملی داشته باشند.

با توجه به اینکه مسیرهای جاده‌ای شهر ارومیه به سبب وجود باغات و زمین های کشاورزی اطراف آن همیشه محل تردد تعداد زیادی از باغداران و کشاورزانی است که برای سرکشی به امور زارعی خود در رفت و آمد هستند، از این رو انتظار می‌رود توجه به کیفیت جاده‌ها و همچنین اصلاح نقاط حادثه‌ساز از جمله دوربرگردانها برای حفظ جان مردم از آسیب های جبران ناپذیر هم که شده در اولویت متولیان امر قرار گیرد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید