11:47|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399 - 12:36
کد خبر: 14283
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ارومیه رعایت می‌شود

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ارومیه رعایت شده و این روند تا پایان کرونا تدوام دارد.
پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ارومیه رعایت می‌شود

محمدعلی قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد تدابیر فرودگاه ارومیه در اجرای پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: در راستای اجرای موارد بهداشتی جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با محوریت اتخاذ تدابیر لازم برای  پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور معاونت  بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و ارگان‌های مستقر در فرودگاه برگزار شد.

وی افزود: ضدعفونی مستمر و روزانه کلیه سطوح ترمینال‌ها، اماکن و تجهیزات فرودگاهی و ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه ارومیه انجام می‌شود همچنین در این راستا ضدعفونی تجهیزات هندلینگ کننده‌ها پس از هر پرواز،کنترل و تب سنجی نفر به نفر مسافران ورودی و خروجی تمامی پروازها صورت می‌گیرد.

 قراملکی ادامه داد: تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین کلیه کارکنان فرودگاه بویژه همکارانی که ارتباط مستقیم با مسافر دارند همچنین تهیه محلول ضدعفونی دست و نصب در مبادی ورودی و خروجی ترمینال برای استفاده مسافرین از دیگر اقدامات بهداشتی در فرودگاه ارومیه است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه نظارت بر ضدعفونی و عملکرد غرفه‌های ترمینال تصریح کرد: این اقدامات تا پایان بحران کرونا در فرودگاه ارومیه به‌طور جدی و مسمتر ادامه دارد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید