19:15|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399 - 12:46
کد خبر: 14277
باریش گزارش می‌دهد:

گره مشکلات سرویس‌های مدارس با کرونا پیچیده‌تر شد

تعطیلی مدارس بر اثر شیوع ویروس کرونا زمینه مشکلات مالی و بیکاری رانندگان سرویس مدارس را هم فراهم کرد و گذران زندگی را برای این قشر از جامعه را بسیار سخت کرده است.
گره مشکلات سرویس‌های مدارس با کرونا پیچیده‌تر شد

به گزارش سرویس اجتماعی‌نیوز، کرونا پیامد و تأثیرات منفی بسیار زیادی را در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و مهم‌تر از همه اقتصادی را در جامعه پدید آورد و باعث شد تا مشکلات اقتصادی مردم تشدید شود.

تعطیلی مدارس بر اثر شیوع ویروس کرونا زمینه مشکلات مالی و بیکاری رانندگان سرویس مدارس را هم فراهم کرد و گذران زندگی را برای این قشر از جامعه را بسیار سخت کرده است.

تبعات کرونا برای شغل‌های موقت

یکی از رانندگان سرویس مدرسه در سطح شهر ارومیه با ابراز ناراحتی از وضعیت موجود گفت: تبعات ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است و به اقشار کم درآمد و افرادی که از شغل موقت برخوردار هستند آسیب می‌زند.

وی افزود: زندگی رانندگان سرویس مدارس به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و هیچ‌گونه حمایتی از این قشر آسیب‌پذیر صورت نمی‌گیرد.

توان پرداخت اجاره خانه‌ام را ندارم

مجید چند سالی است که با هزار مکافات یک ماشین خریده و سرویس یکی از مدارس در ارومیه شده است.

این راننده با اشاره به اینکه اجاره‌نشین است و باید اجازه منزل خود را پرداخت کند از مسوولان خواست تا فکری به حال رانندگان سرویس مدارس کند.

کرونا رانندگان سرویس مدارس را از کار انداخت

یکی از مخاطبان باریش‌نیوز در ارسال پیامی گفت: لطفا به مشکلات رانندگان سرویس مدارس هم رسیدگی کنید از وقتی مدارس تعطیل شده با بیکاری و کلی قسط و چک و خرج منزل مواجه شدیم.

این مخاطب ادامه داد: برای بیمه بیکاری نیز اقدام کردیم که گفتند به شما تعلق نمی‌گیرد لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

این روزها بازار کمک‌های معیشتی و حمایتی از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بسیار داغ است و انتظار می‌رود مسئولان از رانندگان سرویس مدارس نیز حمایت کنند و بخشی از مشکلات و نیازهای اقتصادی آنان را حل کنند. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

اکبر
1399/02/14 - 22:20

مسول گرامی منم مثل بیشتر عزیزان وهمکاران راننده سرویس گلایمند هستم لطفا رسیدگی کنید ادم بیکار چی داره سر سفره خانواده بزاره وقسط وخرج خانه اجاره .ووووو وو

علیرضا
1399/02/14 - 19:17

باتشکرازباریش که لااقل یادی ازمارانندگان سرویس مدارس کردن به خدابه غیراین سرویس مدرسه درامدی نداریم شمارابه خدابه فکرماهم باشین باتشکر

الهام احمدپور
1399/02/14 - 18:38

من هم راننده ی سرویس مدارس هستم واسه خرج ومخارج خانواده ام موندم ازدولت خواهش میکنم رسیدگی کنه