10:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399 - 11:35
کد خبر: 14275
رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی در آذربایجان‌غربی:

پیگیر اجرای برنامه‌ها برای دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای استان هستیم

با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و ضرورت مقابله با ویروس کرونا پیگیر عملیاتی‌شدن کامل برنامه‌ها و اهداف وزارت متبوع برای دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای در آذربایجان‌غربی و کشورهستیم.
پیگیر اجرای برنامه‌ها برای دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای استان هستیم

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آذربایجان‌غربی، با حضور کلیه مدیران دستگاه‌های تابعه استانی با هدف طرح و بررسی نهایی برنامه‌های عملیاتی اعلامی دستگاه‌های مزبور در راستای محورهای ۵ گانه ابلاغی مقام عالی وزارت متبوع در سال جهش تولید در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

داوود غفارپور، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در این نشست، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه،  طرح و بررسی برنامه‌های عملیاتی ارائه شده توسط دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان با محوریت طرح و بررسی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های مزبوردر راستای محورهای ۵ گانه ابلاغی مقام عالی وزارت متبوع در سال جهش تولید است.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آذربایجان‌غربی، با تأکید بر تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی دستگاه‌های تابعه، گفت: در این خصوص، موارد توسط  دبیرخانه شورا، کارشناسی و بررسی مجدد شده و پس از طرح مجدد و بررسی نهایی به ستاد وزارت متبوع منعکس خواهدشد و انتظار می‌رود با طرح مشکلات در شورا، ضمن ارائه راهکار‌های مناسب، اقدامات موثر و کارشناسی نیز در جهت رفع آنها انجام پذیرد.

غفارپور، در این نشست، ضمن اشاره و تأکید بررسی مجدد برخی مصوبات بلا اقدام توسط دستگاه‌های تابعه و تشکر از اقدامات موُثر برخی دستگاه‌ها، از دبیرخانه شورا خواست تا مصوبات مزبور مجدانه پیگیری شود.

 وی در ادامه جلسه با اشاره به مصوبات جلسات شورا در سال قبل، افزود: با توجه به شرایط  حاضر وضرورت مقابله با ویروس کوید 19 ، امیدوارم بتوانیم در چهارچوپ برنامه‌ها و اهداف وزارت متبوع، گام های موثری در دست یابی به اهداف توسعه‌ای استان و کشور برداریم.

در ادامه جلسه، مدیران دستگاه‌های تابعه، نظرات و پیشنهادات سازمانی خود را در خصوص موارد مطروحه و برنامه‌های عملیاتی و پیشنهادات سازمان متبوع‌شان را ارائه نمودند.

گفتنی است، در این جلسه پس از بحث و بررسی و سیاستگذاری درباره مسائل مربوط به شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در آذربایجان‌غربی، موارد احصا شده در خصوص برنامه عملیاتی، معرفی رابطین دستگاه‌های تابعه و سایر موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید