17:40|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1399 - 13:52
کد خبر: 14272
یادداشت:

آرامستان‌ها کانون ابتلا به کرونا نشوند

در روزهایی که کرونا در همه جا جولان می‌دهد، تجمعات بالا در آرامستان‌ها در این مکان بسیار خطرناک است و باید نسبت به رعایت موارد بهداشتی حساسیت بیستری داشت.
آرامستان‌ها کانون ابتلا به کرونا نشوند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تعدادی ازخانواده‌ها در پی شیوع کرونا از ازدحام بالا در آرامستان‌ها جلوگیری کردند اما همچنان حضور برخی از افراد به قوت خود باقیست و در بسیاری از موارد دیده می‌شود که چنین تجمعاتی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

اگرچه غم از دست دادن عزیز بسیار سخت است و حضور در مزار تسکینی بر این درد برای خانواده‌ها محسوب می‌شود اما باید در نظر گرفت که کرونا می‌تواند در چنین تجمعاتی یک تهدید اساسی تلقی شود که خسارت آن متوجه خانواده‌ها شود.

اگر به دلایلی حضور بر سرمزار ضرورت دارد حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت خانواده‌ها باشد و از حضور کودکان و میانسالان در این محیط بهتر است تا حد توان ممانعت به عمل آید.

و نکته حائز اهمیت دیگر با توجه به دفن بیماران مبتلا به کرونا در آرامستان کودکانی که در این مکان‌ها مشغول بازی هستند در معرض جدی ابتلا به این بیماری قرار دارند که این وضعیت بهتر است ساماندهی شود و خانواده های کودکان می‌بایست حساسیت بیشتری نسبت به کودکان خود داشته باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید