11:11|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1399 - 09:40
کد خبر: 14249
رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در آذربایجان‌غربی

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی، از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه با گذر امواج ناپدار از سطح استان انتظار می‌رود شاهد رگبارهای بارانی همراه با رعد و برق و در برخی از ساعات وزش باد باشیم.
پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در آذربایجان‌غربی

مهدی صابری، رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: سه‌شنبه 9 اردیبهشت ماه جو آرامی در برخی از مناطق استان حاکم است اما برای مناطق شمالی استان احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه با گذر امواج ناپدار از سطح استان انتظار می‌رود شاهد رگبارهای بارانی همراه با رعد و برق و در برخی از ساعات وزش باد باشیم.

صابری گفت: ناپایداری هوا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سطح استان ادامه دارد اما به شکل موقت روز جمعه از میزان ناپایداری هوا کاسته خواهد شد و از اوایل  هفته آینده موج جدید بارشی وارد استان می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در طی 24 ساعت گذشته، پلدشت با 21 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و چالدران با 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان اعلام شده، همچنین دمای هوای ارومیه نیز ما بین 4 و 19 درجه سلسیوس در نوسان گزارش شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید