08:21|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1399 - 13:03
کد خبر: 14242

رسیدگی به مشکلات کارگران در اولویت اصلی خانه کارگر قرار دارد

رسیدگی به مشکلات قشر کارگران و صیانت از حقوق کارگری در اولویت اصلی خانه کارگر قرار دارد و در این راستا خدمات مناسبی برای اعضای خانه کارگران ارائه می‌شود.
رسیدگی به مشکلات کارگران در اولویت اصلی خانه کارگر قرار دارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، سعید مصطفی‌نژاد، دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه خانه کارگران 64 شعبه فعال در سراسر کشور دارد اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات قشر کارگر و صیانت از حقوق کارگر در اولویت اصلی خانه کارگر است.

وی افزود: خانه کارگر خدمات متعددی همچون، خدمات بیمه تکمیلی و درمانی با 50 درصد تخفیف به کارگرانی که عضو خانه کارگر هستند ارائه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: همچنین خدمات ویژه برای افرادی که عضو خانه کارگر هستند می‌تواند از استراحت‌گاه‌های خانه کارگر با تخفیف ۹۰ درصد و تمام امکانات رفاهی در سراسر کشور استفاده کنند لازم به ذکر است که اسکان در استراحت‌گاه‌های تهران برای اعضای خانه کارگر رایگان است.

مصطفی‌نژاد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های مختلفی برای هفته کارگر تدارک دیده شده که به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی گفت: 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر نیز گردهمایی و برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده که از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: انتظار داشتیم دستمزد کارگران متناسب با تورم ۴۰ درصدی افزایش یابد اما متاسفانه این امر محقق نشد و نماینده کارگران نیز مصوبه را امضا نکرد و چنانچه این مشکل حل نشود، از طریق سازمان جهانی شکایت و پیگیری خواهیم کرد.

مصطفی‌نژاد در ادامه به کارگران مبتلا به ویروس کرونا در پتروشیمی ارومیه اشاره و اظهار کرد: فروردین ماه سال جاری 38 نفر از کارگران پتروشیمی ارومیه به ویروس کرونا مبتلا شدند که در حال حاضر بهبود یافته و به محل کار خود برگشتند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در راستای تهیه ماسک و توزیع رایگان در بین کارگران از سازمان غذا و دارو، به اخذ مجوز بهداشتی اقدام کردیم که متاسفانه تاکنون جوابی از سوی این سازمان دریافت نکرده‌ایم.
  
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید