13:06|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1399 - 11:22
کد خبر: 14241
یادداشت:

بالاخره دم خروس بیرون زد!

به گفته برخی مسئولین کسب و کارهای پرریسک نباید فعالیت کنند اما تعداد بسیار زیادی از این مشاغل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، مانده‌ایم دم خروس را باور کنیم یاقسم حضرت عباس را!
بالاخره دم خروس بیرون زد!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از طرفی مسئولین می‌گویند مشاغل پرخطر و پرریسک همچنان بسته می‌ماند و از طرفی گزارش‌های میدانی به راحتی خلاف این ادعای مسئولین را ثابت می‌کند.

یا شل گرفتند یا نظارت‌های کافی بر اماکن پرریسک وجود ندارد که اشتغال این اماکن آغاز شده است، که هر کدام از این موارد باشد قطعا دیر یا زود آسیب‌هایش جامعه را متوجه خود میکند.

اگر مسئولان شهرستان ارومیه معتقدند که فعالیت مشاغل پرریسک مشکلی ایجاد نمی‌کند بهتر است یکبار اعلام کنند تا برای همه نیز این مسئله روشن گردد، دلیل کتمان چنین مواردی دور از تصور است و اگر واقعا از نظر شما مسئولین  ایراد اساسی برای آغازفعالیت‌ها ایراد وارد است چرا برخورد نمی‌کنید؟ و نظارت کافی وجود دارد؟

آثار چنین بی‌توجهی از سوی برخی مسئولین در آذربایجان‌غربی و بخصوص شهر ارومیه که آمار مبتلایان همچنان صعودی است نباید ادامه دار باشد و هرگونه کوتاهی قطعا استان را تحت تاثیر می‌گذارد که تبعات آن بر جان مردم هویدا خواهد شد.

البته پیشنهاد می‌شود اگر این چنین مصوبات و قوانین در سطح استان و ارومیه لغو شده است حداقل کاری که مسئولان می‌توانند انجام دهند اطلاع رسانی این موضوع است تا تکلیف اصحاب رسانه نیز مشخص گردد چرا که اخبار متناقض این روزها سبب سردرگمی مردم نیز شده است است.

تصاویر و پیام‌های مردمی بسیاری در مورد بازگشایی مشاغل پرریسک موجود است که خبرنگار باریش‌نیوز پیگیر این موضوع است و امیدواریم مسئولین متولی پاسخگو باشند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1399/02/08 - 00:11

سلام وخسته نباشید.چرا به فکر اصناف نیستید اگه مجبور نباشیم که با جون خودمون بازی نمکنیم تا کی باید رو سیاه زن بچه شیم لطفا اگه امکان داره خودت وبزار خای ما اون وقت میبینی که مجبوریم