18:54|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اردیبهشت 1399 - 09:13
کد خبر: 14239
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

برخورداری 958 خانوار روستای راژان از آب شرب سالم

عملیات حفر چاه در روستای راژان در روزهای آینده آغاز می‌شود و با اتمام و بهره‌برداری از این چاه، 958 خانوار روستای راژان از منشاء آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.
برخورداری 958 خانوار روستای راژان از آب شرب سالم

صابر خسروزاده، سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز با بیان اینکه آب شرب روستای راژان از مجتمع هاشم آباد تامین می‌شود، اظهار کرد: به‌دنبال نوسان در جریان برق، افت فشار و قطعی آب در شبکه آبرسانی که در روستای راژان به‌وجود آمده بود با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

وی افزود: از تعداد کل مشترکین این روستا، تعداد اندکی با افت فشار و یا قطعی آب مواجه بودند که آب شرب مورد نیاز این خانوارها نیز از طریق آبرسانی سیار تامین شد.

خسروزاده با اشاره به اینکه روستای راژان در انتهای خط انتقال آب مجتمع هاشم آباد قرار دارد، ادامه داد: افت ولتاژ و یا قطعی برق در منطقه، باعث افت فشار در خط انتقال 11 کیلومتری آب می‌شود که پس از آن و تا پر شدن کامل مخازن و شبکه، ساعت‌های مدیدی تامین آب روستا با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: برای رفع این مشکل مقرر گردیده با حفر یک حلقه چاه در روستای راژان، آب شرب مطمئن برای این روستا تامین شود.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در ادامه با اعلام اینکه عملیات حفر این چاه در روزهای آینده آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با اتمام و بهره‌برداری از این چاه، 958 خانوار روستای راژان از منشاء آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید