02:42|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1399 - 10:34
کد خبر: 14234
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

80درصد هزینه استرداد بلیت‌های نوروزی پرداخت شده است

80 درصد هزینه کنسل شدن بلیت سفرهای نوروزی بدون کسر هیچ هزینه‌ای توسط شرکت های مسافری به مشتریان پرداخت شده است.
80درصد هزینه استرداد بلیت‌های نوروزی پرداخت شده است

شاپور ارسلانی، مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: از ابتدای اسفند با همه‌گیری شیوع کرونا قطارهای ارومیه به مقصد مشهد همچنان کنسل است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها قطار ارومیه در یک مسیر به مقصد تهران انجام می‌گیرد، اضافه کرد: شرکت قطارهای رجاء با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خدمات مسافرتی به متقاضیان را ارائه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از کوپه‌های دو نفره برای جابجایی مسافران در طول سفر  استفاده می‌شود، مگر اینکه خانواده‌ای چهارنفره باشند و به درخواست خودشان در کوپه‌های بزرگتر اسکان داده می‌شوند.

ارسلانی با تاکید بر اینکه 80 درصد هزینه استرداد و کنسل کردن بلیت سفرهای نوروزی از سوی شرکت‌های مسافری به مشتریان بازگردانده شده است، یکی از دلایل عدم پرداخت 20 درصد باقیمانده از هزینه استردادی بلیت‌های نوروزی را تاخیر از سوی مسافران برای کنسل بلیط عنوان کرد.

مدیرکل راه آهن آذربایجان در پایان علت دیگر افزایش تقاضا برای کنسل شدن سفرهای نوروزی با توجه به ادامه دار شدن شیوی بیماری کرونا در فروردین ماه ذکر کرد و افزود: در حال حاضر نقدینگی لازم برای بازگرداندن هزینه بلیت‌های کنسل شده انجام شده و ظرف چند روز آینده این هزینه‌ها پرداخت می‌شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

۲
1399/02/06 - 21:38

سلام به رئیس راه آهن بگو توروزروشن دروغ نگو ۱۵ روز مانده به عید بلیط قطار را استرداد کردیم تا بحال پولمان را دریافت نکردیم امروز شش اردیبهشت هست