20:39|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اردیبهشت 1399 - 09:08
کد خبر: 14211
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تداوم ناپایداری هوای آذربایجان‌غربی تا اوایل هفته آینده

سامانه بارشی از فردا چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه تقویت می‌شود و بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد تا اواسط هفته آینده تداوم دارد.
تداوم ناپایداری هوای آذربایجان‌غربی تا اوایل هفته آینده

مهدی کریمی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از روز گذشته بارش‌های پراکنده از برخی از شهرهای استان گزارش شده و امروز نیز به ویژه در مناطق شمالی این روند ادامه دارد.

وی افزود: این سامانه بارشی از فردا چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه تقویت می‌شود و بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد تا اواسط هفته آینده تداوم دارد.

وی گفت: برای روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تغییرات خاص دمایی پیش‌بینی نمی‌شود اما از روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه به صورت نسبی شاهد کاهش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان پلدشت با 25 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان، تکاب با 3 درجه خنک‌ترین شهر استان و دمای هوای ارومیه نیز در گرم‌ترین ساعات 22 درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات 7 درجه بالای صفر گزارش شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید