23:23|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1399 - 12:26
کد خبر: 14199
برای رونق گردشگری آذربایجان‌غربی؛

بخش خصوصی آستین بالا بزند

در راستای رونق بخشی به بخش گردشگری و همچنین تسریع در اجرای طرح های این حوزه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت به مشارکت می‌شوند.
بخش خصوصی آستین بالا بزند

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در سال جاری با اشاره به اینکه 10 طرح گردشگری در سطح استان از طریق کارگروه ماده 27 واگذار کند، اظهار کرد: این طرح‌ها طبق مصوبه شماره 13329/2/201 مورخ 1396/10/3 کارگروه واگذاری استان و با بهر‌‌ه‌مندی از ظرفیت‌های تبصره 19 ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور با رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش غیردولتی به انجام می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها عبارت از کمپینگ گردشگری قره کلیسا چالدران، کمپینگ گردشگری سهولان مهاباد، کمپینگ گردشگری واوان سردشت، کمیپنگ گردشگری اژدهابلاغی اشنویه، کمپینگ گردشگری بسطام چایپاره، آبگرم احمدآباد تکاب، حمام باروق میاندوآب، بناهای تاریخی پردیسان ماکو، حمام محمودآباد شاهین‌دژ و کاروانسرای محور خوی_قطور است.

جباری یادآور شد: نحوه مشارکت در این طرح‌ها، به صورت سرمایه‌گذاری برای اتمام طرح و اجاره بلندمدت بدون انتقال مالکیت در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای مشارکت در طرح‌ها ارائه درخواست کتبی سرمایه‌گذار (حاوی مشخصات فردی، نشانی و اطلاعات تماس با سرمایه‌گذار) مشخص کردن نوع و میزان سرمایه‌گذاری (حاوی پیش‌بینی مبلغ ریالی سرمایه‌گذاری بوده و  نوع کاربری و فعالیت پیشنهادی دقیقا مشخص شده باشد و ارائه اسناد توانایی مالی برای سرمایه گذاری (شامل ارائه اسناد منقول یا غیرمنقول، حساب بانکی) لازم است.

جباری تصریح کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در این حوزه در صورت تمایل جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان واقع در خیابان شهید بهشتی جنب موزه ارومیه و در شهرستان‌ها به واحد های نمایندگی و ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان، یا به وب سایت اداره‌کل به آدرس  www.urmiachto.ir یا به دبیرخانه اداره‌کل یا واحدهای نمایندگی شهرستانی مراجعه کنند.

گفتنی است طبق اعلام مسئولین آخرین مهلت تحویل اسناد حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ  1399/2/25 تعیین شده و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی در قبول یا رد یک یا همه پیشنهادها مختار است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید