07:08|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1399 - 10:23
کد خبر: 14194
یادداشت:

روز ارتش؛ تجلی رشادت‌ها در حراست از خاک مقدس است

29 فروردین‌ماه که به نام روز دلاور مردان ارتش مزین شده در واقع تجلی رشادت‌ها در حراست از خاک مقدس جمهوری اسلامی در برابر زیاده‌طلبی بدخواهان است.
روز ارتش؛ تجلی رشادت‌ها در حراست از خاک مقدس است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، 29 فروردین در تقویم ایران اسلامی به نام دلاور مردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به پاس رشادت‌ها و جان‌فشانی هایی که برای حراست و نگهبانی از مرزهای این خاک مقدس کردند، مزین شده است.

رژه نیروهای مسلح و به نمایش گذاشتن دستاوردهای فنی، مهندسی و زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها گوشه‌ای از برنامه‌هایی است که برای نمایش گذاشتن ابهت و عظمت جان بر کفان ارتش ایران‌زمین در این روز برگزار می‌شود.

گرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم از حضور برای دیدن این نمایش پر صلابت ارتش محروم شدند اما در همین روزها نیز که کرونا حسابی یکه‌تازی می‌کند، ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام روزها کنار مردم و برای آرامش آن‌ها حضورداشته و دارد.

29 فروردین در تقویم این مرز و بوم تجلی رشادت‌ها و فداکارهایی است که خادمان در ارتش جمهوری اسلامی برای محافظت از ذره‌ذره این خاک مقدس در طول زمانهای مختلف از جمله سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند.

گرچه پس از به بار نشستن نهال انقلاب اسلامی بسیاری معتقد بودند که باید ارتش به‌جامانده از رژیم قبلی منحل شده و به جای آن ارتش دیگری تشکیل شود ولی معمار کبیر انقلاب اسلامی با نام‌گذاری 29 فروردین به نام ارتش معتقد بودند«ملت ایران موظفند از ارتش اسلامى استقبال کنند و احترام برادرانه از آنان نمایند، اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است و ارتش اسلامى است و ملت شریف لازم است آن را به این سمت رسماً بشناسند و پشتیبانى خود را از آن اعلام نمایند».

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید