12:17|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1399 - 10:21
کد خبر: 14192
مردم باور کنند؛

آذربایجان‌غربی همچنان پیشتاز ابتلا به کرونا

آذربایجان‌غربی جزء ۵ استان رکورد دار در سطح کشور است که همچنان شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان سیر صعودی و نگران کننده دارد.
آذربایجان‌غربی همچنان پیشتاز ابتلا به کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی همچنان ادامه دارد.

آذربایجان‌غربی جزء ۵ استان رکورد دار در سطح کشور است که همچنان شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان سیر صعودی و نگران کننده دارد.

بارها و بارها به موضوع شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا اشاره شده و این امر همچنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در شرایط کنونی همه اقشار جامعه در برابر شکست کرونا نقش دارند و می‌توانند هر یک با وظایف شخصی خود بر علیه کرونا قدم بردارند.

بهترین راه پیشگیری از کرونا، قطع زنجیره انسانی است بنابراین باید با صبوری بیشتر تا حد امکان در خانه بمانیم تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم.

با توجه به شروع به فعالیت ۷۰ درصد از اصناف و افزایش سیر صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی نشان می‌دهند که رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هنوز نتوانسته جای خود را در میان مردم پیدا کند.

همه ما دست به دعا هستیم تا شیوع این بیماری هر چه سریعتر کاهش یابد اما تنها دعا کافی نیست زمانی می‌توانیم از شر کرونا خلاص شویم که هر یک از اعضای جامعه بتوانند وظیفه خود را برای شکست ویروس کرونا به درستی انجام دهند.

رعایت موارد بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور غیر ضروری در محیط های عمومی و تا حد امکان در خانه ماندن قطعا به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک شایانی میکند که امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه این امر محقق شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

مجید
1399/01/28 - 12:33

اگه استاندار محترم اختیار قرنطینه استان را داره جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا منع تردد خودرو واشخاص در مناطق پرتردد را صادر کنه ..به امید ریشه کنی کرونا ممنونم

پریسا
1399/01/28 - 12:22

فشاراقتصادی رومردم زیاده واکثرامجبوربه حضوردربیرون وسرکارهستن وبرخی هم بیکاروبی عارمیگردن وبیشترباعث اضافه شدن بیناری میشن امابه نظرمن بازهم بایدقرنطینه واقعی شهر واستانمون ادامه پیدا کنه وگرنه به زوری شاهدبیشترشدن آمبولانس هادرسطح شهرخواهیم شد.