01:25|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1399 - 14:55
کد خبر: 14182
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت وگو با باریش:

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی معابر شهری

در مرحله اول ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ضد عفونی و گند زدایی معابر شهری ارومیه اختصاص یافت تا کم و کاستی و مشکلی در این امر وجود نداشته باشد.
اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی معابر شهری

حسین پناهی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد اقدامات ضدعفونی شهر ارومیه در روزهای کرونایی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، مجموعه مدیریت و خدمات شهری با همه توان خود به مدیریت، کنترل و پیشگیری از این بیماری اقدام کردند.

وی افزود: در مرحله اول ۵ میلیارد تومان اعتبار برای ضد عفونی و گند زدایی معابر شهری ارومیه اختصاص یافت تا کم و کاستی و مشکلی در این امر وجود نداشته باشد.

پناهی گفت: معابر و خیابان های مختلف شهر ارومیه هر شب با همکاری و تلاش ارگان های مختلف خدمات رسان ضد عفونی و گندزدایی می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث ضد عفونی شهری نیروهای خدمات شهری، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر سازمان های خدمات رسان دست در دست هم داده و به جنگ کرونا رفتند.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این ایام مسئولیت سنگینی دارد و با شرایط خاص و ویژه پسماند های آلوده و بیمارستانی را تفکیک و دفن می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه تصریح کرد: در راستای حمایت از نیروهای حمل و نقل عمومی که از اقشار کم در آمد جامعه هستند بسته های حمایتی در نظر گرفته شده که در بین آنان توزیع می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید