17:28|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1399 - 10:01
کد خبر: 14176
یادداشت:

تحمل اقتصادی مردم تمام شد!

نگاه ویژه مسئولان در این شرایط سخت به شدت احساس می‌شود اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه دیگر توان تحمل این حجم از مشکلات اقتصادی را ندارند و باید چاره جدی در این راستا اندیشیده شود.
تحمل اقتصادی مردم تمام شد!

سرویس اقتصادی باریش نیوز، با پیدایش ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها با مشکلات زیاد مالی مواجه شدند و از آسیب‌های اقتصادی در امان نماندند.

قبل از شیوع ویروس کرونا هم شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برای اقشار ضعیف و کم در آمد تعریف خوشی نداشت و بسیاری از مردم به سختی هزینه‌های زندگی خود را تامین می‌کردند.

قشر نیازمند جامعه با پیدایش ناگهانی ویروس کرونا به شدت با مشکلات اقتصادی رو به شد و طبیعی است که ادامه این روند آسیب جبران ناپذیری نیز در روحیه این افراد به وجود خواهد آورد.

بسیاری از مردم و خیرین با هماهنگی یکدیگر به صورت خود جوش و با ایجاد کمپین‌های مردمی، به تهیه اقلام بهداشتی و غذایی برای کسانی که از نیاز مالی کمتری برخوردار هستند اقدام کردند تا مرهمی بر زخم های آنان باشند.

نگاه ویژه مسئولان در این شرایط سخت به شدت احساس می‌شود اقشار ضعیف و کم در آمد جامعه دیگر توان این حجم از مشکلات اقتصادی را ندارند و باید چاره جدی در این راستا اندیشیده شود.

در شرایط فعلی مردم از مسئولان انتظار دارند تا ضمن حفظ و کنترل ویروس منحوس کرونا به فکر مردم نیز باشند تا زمانی که به مردم توصیه می‌شود برای مدیریت و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند اقشار ضعیف جامعه دغدغه تهیه نان شب خود را نداشته باشد و شرمنده اعضای خانواده خود نشود.

بدون شک شکست ویروس کرونا با همکاری و همیاری مردم و مسئولان غیرممکن نیست و اگر اقدامات لازم و به موقع صورت گیرد و مسئولان نیز در این میان هوای اقشار ضعیف جامعه را بیش از پیش داشته باشند به زودی شاهد شکست ویروس کرونا خواهیم بود.

فاطمه علمدار

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید