14:53|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1399 - 10:56
کد خبر: 14172
شهردار ارومیه در گفت‌وگو با باریش خبر داد

احتمال تعطیلی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه

با توجه به آمار نگران کننده مبتلایان به ویروس کرونا در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا احتمال زیادی وجود دارد که فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در ارومیه در روزهای آینده متوقف شود.
احتمال تعطیلی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر ارومیه از روز گذشته با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی  فعالیت خود را آغاز کرده بود اما با توجه به آمار نگران کننده مبتلایان به ویروس کرونا امکان تعطیلی دوباره وجود دارد. 

وی افزود: ناوگان تاکسیرانی با رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها ۲ نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

وی گفت: با همکاری راهنمایی و رانندگی و همچنین نظارت بارزسان سازمان تاکسیرانی کلیه مسیرهای تاکسیرانی در حال نظارت و کنترل هستند و در صورت تخلف رانندگان با آنان برخورد می‌شود.

حضرت پور اظهار کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و در راستای پیشگیری و انتقال این ویروس در جلسه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا احتمال تعطیلی مجدد اصناف و همچنین فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان شد که در صورت اعلام اطلاعیه جدید از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا تا آخر فروردین ماه تعطیلی اصناف و فعالیت ناوگان اتوبوس شهری ادامه خواهد داشت.

شهردار ارومیه در ادامه تصریح کرد: ضدعفونی معابر و خیابان‌های سطح شهر ارومیه همچنان ادامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رسول کارگر
1399/01/24 - 17:49

با سلام اصلا اتوبوسرانی شروع بکار نکرده که باز هم متوقف شود.در ضمن اصلا بسته معیشی نداند و حمایتی نکردند تشکر