14:09|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1399 - 09:24
کد خبر: 14170
یادداشت:

واقعیت‌ها را بپذیریم/ کرونا با کسی شوخی ندارد

واقعیت این است که ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد اگر موارد بهداشت فردی و عمومی رعایت نشود و مردم در حد امکان در خانه نمانند باید منتظر فاجعه ای عظیم در جامعه باشیم.
واقعیت‌ها را بپذیریم/ کرونا با کسی شوخی ندارد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ویروس کرونا قادر است بدون هیچ ملاحظه‌ای، بخش قابل توجهی از مردم یک جامعه را آلوده و یا درگیر خود کند و از این رو تنها راه در امان ماندن از این بیماری نوظهور، دوری از اجتماع و ماندن در خانه است.

بیشترین گروه درگیر و بروز عوارض بیماری را سالمندان جامعه و افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند، تشکیل می دهند.

برای حفظ جان پدران و مادرانمان و همچنین حفظ جان خود و دیگران برای توصیه میشود که تا حد امکان اوقات خود را در خانه بگذرانیم.

این روزها با وجود اینترنت بسیاری از کارهایی که امکان دور کاری دارند فراهم شده و اقشاری که می‌توانند از طریق دور کاری، کارها و مشکلات خودرا حل کنند بهتر است تا مدتی دور کاری را ادامه دهند. 

در شرایط کنونی همه اقشار جامعه در برابر شکست کرونا نقش دارند و می‌توانند هر یک با وظایف شخصی خود بر علیه کرونا قدم بردارند.

بهترین راه پیشگیری از کرونا قطع زنجیره انسانی است بنابراین باید با صبوری بیشتر تا حد امکان در خانه بمانیم تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم.

متاسفانه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی در سربالایی تندی قرار گرفته و بدون هیچ تعارفی باید گفت خطر در کمین و آمار مبتلایان به این ویروس منحوس نگران کننده است.

واقعیت این است که ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد اگر موارد بهداشت فردی و عمومی رعایت نشود و مردم در حد امکان در خانه نمانند باید منتظر فاجعه‌ای عظیم در جامعه باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید