12:46|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1399 - 13:29
کد خبر: 14163

تجربه آنلاین جشنی که میزبانش منجی است

امسال قرار است جوری دیگر مهمان جشنی باشیم که سالهاست منتطریم میزبانش بیاید و جهان را از این سرگردانی و درهم ریختگی نجات دهد.
تجربه آنلاین جشنی که میزبانش منجی است

سرویس فرهنگی باریش نیوز، نیمه شعبان امسال خیلی متفاوت تر از سالهای گذشته است، چراکه شیوع ویروس کرونا نه تنها اعیاد مذهبی بلکه همه جنبه‌های زندگی انسان را در این کره خاکی برهم زده است.

انتظار برای ظهور منجی موعود که قرار است با ظهورش دنیا را عاری از هرگونه زشتی و پلیدی کند گرچه شاکله اصلی و قوام دین مبین اسلام است اما اعتقاد وجودی به آن در ادیان آسمانی دیگر نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد انسان امروز با همه داشته‌هایی که سبب پیشرفت علم و تکنولوژی در اختیار دارد انگار بازهم برای رسیدن به ماهیت الهی خود چیزی را کم دارد، صلح، آرامش، جهانی مملو از حس سعادتمندی در سایه برقراری عدالت مولفه‌های گمشده انسان امروز است.

جشن‌های نیمه شعبان به مناسبت ولادت قائم آل محمد (ص) حضرت مهدی (عج) همه ساله در سراسر ایران اسلامی به صورت پرشور برگزار می‌شود، امسال قرار است به سبب محدودیت‌هایی که شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده تجربه ای آنلاین را از این مهمانی به منتظران ظهور عرضه کند.

مردم آذربایجان غربی نیز قرار است امسال همانند مردم در سراسر کشور مهمان آنلاین جشن‌های مهدوی در استان شوند، قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج همزمان با پخش زنده از مسجد مقدس جمکران و طنین انداز شدن شعارهای مهدوی از فراز بام خانه‌ها از جمله برنامه‌هایی برای شامگاه عید نیمه شعبان در روزهای کرونایی تدارک دیده شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید