10:06|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1399 - 11:29
کد خبر: 14147
فرماندار ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

اصناف همچنان در تعطیلی/متخلفین پلمپ می‌شوند

اصناف غیرضروری همچنان تا 20 فروردین‌ماه جاری تعطیل هستند و کسانی که اقدام به بازگشایی مغازه‌ها کنند، کسب و کارشان پلمپ می‌شود.
اصناف همچنان در تعطیلی/متخلفین پلمپ می‌شوند

علیرضا ملامحمدی زاده، فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: اصناف غیرضروری در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان تا تاریخ 20 فروردین‌ماه جاری تعطیل هستند و نباید فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه پایان تعطیلات اتمام کرونا نیست،افزود: تاکنون 400 واحد صنفی که اقدام به بازگشایی کسب و کارهایی خود در تعطیلات کرونایی کرده بودند متخلف شناخته‌شده و مغازه‌هایشان پلمپ شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: واحدهای و شرکت‌های تولیدی به سبب تأمین نیازهای مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در حال فعالیت هستند و تعطیلی اصناف مشمول تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها نمی‌شود.

ملامحمدی زاده همچنین با تاکید بر اینکه روز گذشته به برخی از صنوف که اقدام به آغاز کسب‌وکار کرده بودند، بانک‌ها پر تجمع و اداراتی که حداکثر 30درصد حضور کارمندان را رعایت نکرده بودند، اخطار گرفتند، تصریح کرد: تمامی مدارس، دانشگاه و مراکز آموزش عالی نیز همچنان تعطیل هستند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید