14:35|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1399 - 09:02
کد خبر: 14135
یادداشت:

کرونا با همکاری همه جانبه شکست می‌خورد

بارها گفته شده که کنترل ویروس کرونا زمانی امکان پذیر است که مردم با صبر و شکیبایی در خانه بمانند تا شیوع این بیماری بیش از این افزایش نیابد.
کرونا با همکاری همه جانبه شکست می‌خورد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، روز طبیعت امسال مردم با صبر و همبستگی و در راستای پیشگیری و انتقال ویروس کرونا در خانه ماندند تا یکی از عوامل زنجیره انتقال این ویروس منحوس نباشند.

 بسیاری از مردم در این مشارکت عمومی در جهت شکست کرونا همکاری کردند اما بودند برخی دیگر از مردم که با هزار و یک دلیل برای خروج از شهر در مسیرهای مسدود شده اصرار به تردد داشتند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا اغلب مردم احساس مسئولیت کرده و خود را در خانه قرنطینه کردند و روز سیزده بدر امسال نیز به پاس جبران زحمات کادر درمانی و حفظ سلامتی خود و دیگران در خانه ماندند و اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده خود رقم زدند.

استاندار آذربایجان غربی در پیامی از مشارکت و همراهی مردم در اجرای پویش "در خانه می مانیم" در سیزده بدر قدردانی کرد.

شهریاری ضمن قدردانی از مردم استان اظهار کرد: مشارکت و همراهی مردم در اجرای پویش" در خانه می مانیم" در روز سیزده بدر ستودنی و قابل ستایش است.

وی افزود: خودآگاهی و موقع شناسی آحاد مختلف مردم در روزهایی که ویروس کرونا علاوه بر درگیر کردن جامعه پزشکی و درمانی، باعث شده تا همه ارکان کشور و جهان مشغول مبارزه با این بیماری باشد، قابل تقدیر است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه خاطر نشان کرد: برای رهایی از این بیماری و برگشت جامعه به روزهای آرام، به قطع زنجیره انتقال شیوع ویروس کرونا نیاز داریم و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بستر مناسبی را برای تحقق این مهم فراهم نموده است.

بارها گفته شده که کنترل ویروس کرونا زمانی امکان پذیر می‌شود که مردم با صبر و شکیبایی در خانه بمانند تا شیوع این بیماری افزایش نیابد.

امیدواریم با رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن به صورت همگانی بر ویروس کرونا غلبه و در روزهای آینده شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و آذربایجان‌غربی باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید