13:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 فروردین 1399 - 09:00
کد خبر: 14105
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت وگو با باریش:

هفته آینده آذربایجان‌غربی بارانی است

از اواخر روز جمعه سامانه فعال بارشی وارد استان می‌شود و انتظار می‌رود هفته آینده، هفته پر بارشی باشد و شدت این بارش ها برای روز شنبه ۹ فروردین پیش‌بینی می‌شود.
هفته آینده آذربایجان‌غربی بارانی است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: روز گذشته پدیده خاص و قابل توجهی در استان روی نداده و این روند روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز ادامه دارد.

وی افزود: ایام پایانی هفته جاری، با عبور امواج ناپایدار از استان، در برخی از نقاط به ویژه مناطق جنوبی به شکل خفیف و پراکنده شاهد بارش باران خواهیم بود.

اشتاد گفت: از اواخر روز جمعه سامانه فعال بارشی وارد استان می‌شود و انتظار می‌رود هفته آینده، هفته پر بارشی باشد و شدت این بارش‌ها برای روز شنبه ۹ فروردین پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت تغییر نیافتن نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات ۱۴ درجه بالای صفر و در سردترین ساعات ۴ درجه ثبت شده همچنین شهرستان پلدشت با ۱۷ درجه گرم ترین شهر استان و چالدران و تکاب با ۳ درجه زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید