20:52|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1398 - 08:30
کد خبر: 14082
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

احتمال آبگرفتگی معابر شهری در پی بارش باران

با توجه به شدت بارش ها طی روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه احتمال آب گرفتگی معابر شهری و همچنین سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نیست.
احتمال آبگرفتگی معابر شهری در پی بارش باران

مهدی کریمی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه سامانه بارشی وارد استان میشود و و بارش ها به صورت پراکنده در برخی از مناطق استان آغاز می‌شود. 

وی افزود: انتظار می‌رود از اواخر وقت روز سه شنبه و با تقویت سامانه بارشی بر شدت و گسترده بارشها افزوده شود و برای روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه در اکثر مناطق استان بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی میشود.

کریمی خاطرنشان کرد: سامانه بارشی به صورت متناوب تا اوایل هفته آینده در استان فعال است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش ها طی روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه احتمال آب گرفتگی معابر شهری و همچنین سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نیست و به هم استانی ها توصیه میشود از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیرها خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: شهرستان چالدران با ۱+ درجه خنک ترین شهر استان و دمای هوای ارومیه نیز ۶+ درجه گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید