11:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1398 - 09:14
کد خبر: 14065
مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ضدعفونی کردن ارومیه تداوم دارد

از چند روز بعد از شیوع ویروس کرونا، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مختلف شهر کرده و روزانه ۴۰ دستگاه سمپاش الکتریکی با همراهمی عوامل سازمان و با استفاده از مواد ضدعفونی آب ژاول و اتانول مناطق مختلف شهر را ضدعفونی می‌کنند‌.
ضدعفونی کردن ارومیه تداوم دارد

علی شایگان، مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد ضدعفونی کردن سطح شهر ارومیه اظهار کرد: دستگاه مه‌پاش که به تازگی توسط سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه جهت سمپاشی درختان و فضاهای سبز با ویژگی و کارآیی بسیار بالا طراحی و ساخته شده بود، در جهت کمک به عدم شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی مراکز عمومی شهر ارومیه با موفقیت با حضور مسئولین مرکز کنترل بهداشت محیط ارومیه، مورد آزمایش و بهره برداری در این زمینه قرار گرفت.

وی افزود: این دستگاه و یگان آن در جهت کمک به عدم شیوع ویروس کرونا در اختیار مرکز کنترل بهداشت محیط شهرستان ارومیه خواهد بود و با این مرکز همکاری می‌کند.

شایگان گفت: از چند روز بعد از شیوع ویروس کرونا، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مختلف شهر کرده و روزانه ۴۰ دستگاه سمپاش الکتریکی با همراهمی عوامل  سازمان  و با استفاده از مواد ضدعفونی آب ژاول و اتانول مناطق مختلف شهر را ضدعفونی کردند.

این مسئول ادامه داد: محله‌ها هم تجهیزات پارکی (شامل وسایل بازی کودکان و وسایل ورزشی و مبلمان پارکی و کلیه وسایل عمومی که در پارکها موجود هست و سرویس‌های بهداشتی پارکها و مناطق ۵ گانه همچنین مراکز اداری و عمومی در طرح ضدعفونی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد : تانکر مه‌پاش نیز همراه با سایر ارگان‌های شهرداری ارومیه و سایر نهادها به صورت  شبانه‌روزی از ساعت ۲۲ به بعد  به ضد عفونی معابر و خیابان‌های هسته مرکزی و معابر پرتردد شهری مشغول است و فعالیت خود را از تاریخ دهم اسفند شروع کرده تاکنون نیز ادامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

دکتر رمضانی
1398/12/26 - 01:28

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مسئولین محترم. ایا در این شرایط بهتر نیست سرویس های بهداشتی عمومی تا جایی که ممکن است تعطیل شوند. و سوالی هم داشتم در مورد ضد عفونی کردن معابر و درختان با اتانل و اب ژاول. ایا این مواد به گیاهان اسیب نمی زنند؟ متشکرم