14:16|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1398 - 08:55
کد خبر: 14063
استاندار آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش اعلام کرد:

ممنوعیت مرخصی برای همه مدیران استانی و شهرستان در نوروز

همزمان با ایام نوروز همه مدیران استانی و شهرستانی در آماده‌باش کامل قرار دارند و مرخصی نیز ممنوع است.
ممنوعیت مرخصی برای همه مدیران استانی و شهرستان در نوروز

محمدمهدی‌ شهریاری، استاندار آذربایجان غربی روز شنبه، 24 اسفندماه در پایان جلسه ستاد مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز گفت: در تماسی که با فرمانداران شهرستان‌های مختلف داشتیم، مقرر شد تمامی اقدامات لازم اعم از تعطیلی و تشدید کنترل ورود و خروج در شهرستان‌ها و تمامی اقداماتی که نیاز است برای قطع زنجیره شیوع کرونا را انجام دهند.
وی افزود: در ایام عید تمام مدیران استانی و شهرستان آماده‌باش هستند  و کسی نباید مرخصی بگیرد.
شهریاری در خصوص شایعات اخیر در مورد  نان و پمپ‌بنزین‌ها ادامه داد: تعطیلی نانوایی‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها شایعه است و هیچ‌کدام از این مراکز تعطیل نمی‌شود و در همه ایام باز است.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: با توجه به افزایش شیوع کرونا از مردم عزیز استان تقاضا دارم از سفر به شهرهای دیگر اکیداً خودداری کنند و همان طور که مسئولان علوم پزشکی بارها قرنطینه خانگی را  توضیح داده‌اند، مردم رعایت کنند تا بتوانیم از گسترش آن جلوگیری کنیم.
وی اظهار کرد: علیرغم اینکه بخشی از تولید اقلامی چون دستکش و ضدعفونی‌کننده توسط وزارت بهداشت در کشور توزیع می‌شود در ستاد مصوب شد که اولویت برای تولیدات استانی، مردم آذربایجان غربی هستند.
وی تصریح کرد: در برخی استان‌های کشور کمبود شدید دستکش و اقلام ضدعفونی‌کننده وجود دارد و وزارت بهداشت از بخشی از تولید استان برای آن‌ها استفاده می‌برد، مقرر گردید تا نیاز مردم استان آذربایجان غربی تأمین نشده به سایر استان‌ها ارسال نشود.
استاندار آذربایجان غربی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه  ۴۰۰ جانباز شیمیایی در شهرستان سردشت با شرایط حاد زندگی می‌کنند، محدودیت‌های ویژه تردد نیز به شهرستان سردشت اعمال می‌شود و همچنین اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده برای آن‌ها در نظر گرفته شد که بخشی از این اقلام نیز توزیع شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید