13:47|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1398 - 13:49
کد خبر: 14051
یادداشت:

استقبال مردم ارومیه از کرونا

مردم در تجمعات اخیر خود در اماکن مختلف ثابت کردند که گویا این مهمان نامبارک را هنوز جدی نگرفته اند و به استقبال این مهمان می‌روند.
استقبال مردم ارومیه از کرونا

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، تا کنون گلایه‌ها و انتقادهای زیادی از مسئولین کرده‌ایم اما الان سر حرممان با مردم عزیز است، نگاهی به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و گشتی در خیابان‌های شهر سخت دل نگرانمان می‌کند که مبادا مردم شهرمان خواسته یا ناخواسته در این زنجیره شیوع کرونا سهیم باشند و این آغاز اتفاق ناخوشایندی در ارومیه باشد.

مردم فهیم ارومیه با وجود تمام سختی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن شما ثابت کردید که اگرهمراهی کنید همه امورات سخت ممکن می‌شود. همه ما میدانیم که مشکلات اقتصادی دامن گیر خانواده ها شده است و هر پدری امروز تحت فشار است و هر مادری ممکن است سرپرست خانوار باشد و این روزها را به سختی سپری کند اما در مقابل این بحران که در سطح جهانی است آیا چاره‌ دیگری جزقرنطینه خود برای خلاصی و قطع این زنجیر وجود دارد؟

امروز انتخاب با خودمان است یا در خانه بماینم و این کرونای افسار گسیخته را رام کنیم یا در تجمعات باشیم و به هر طریقی که شده بنزین بپاشیم برای آتشی که ممکن است عزیزانمان را گرفتار کند.

این ویروس برایش فرقی ندارد شما در چه موقعیت و جایگاهی هستید. دکتر، مهندس یا مسئول و یا کارگر باشید ،هرموقعیتی هم که داشته باشید امکان ابتلا وجود دارد چرا که کاملا همه گیر است و پیرو جوان و کودک و میان سال هم فرقی به حالش ندارد، پس ریش و قیچی به دست شماست. کدام را انتخاب می‌کنید؟

عید نزدیک است همه دلشان برای سال‌های گذشته تنگ شده است ، برای ماهی های قرمز، برای خریدهای عیدانه اما باید این این مهمان نامبارک را از خانه بیرون کرد و این علاوه بر مسئولان همت مردم را میطلبد.سالی که پیش رو داریم را مبادا با تمام سختی‌هایش تبدیل به تلخی بدتر برای خود و خانواده‌هایمان بکنیم.

ترافیک بند، ازدحام در برخی ادارات، تجمع در مراکز خرید عجیب نگرانمان می‌کند، مردم عزیز شما باید خودتان هم بیشتر موظب خودتان باشید.ما شمارا به خانه ماندن دعوت می‌کنیم و تقاضا داریم به شوخی نگیرید. با ماندن در خانه این زنجیره شیوع کرونا را در ایران قطع کنیم .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید