02:09|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1398 - 09:56
کد خبر: 14044
باریش گزارش می‌دهد:

مبارزه با کرونا در نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت ارومیه

تمهیدات خاصی برای برای مبارزه با کرونا در نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت ارومیه اندیشیده شده است که مردم باید به این نکات توجه و بهداشت را بیش از پیش رعایت کنند.
مبارزه با کرونا در نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، علیرضا ملامحمدی زاده، فرماندار ارومیه با اشاره به مبارزه با کرونا در نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت ارومیه اظهار کرد: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و واحد نظارت اتحادیه نانوایان به‌صورت مداوم توسط اکیپ‌های مختلف، عملکرد نانوایی‌ها درخصوص مقابله با کرونا را کنترل می‌کنند.

فرماندار ارومیه با اعلام اینکه بیش از 90 درصد نانوایی‌های ارومیه به دستگاه‌های کارتخوان مجهز، و تاکید شده که به هیچ وجه اسکناس از مشتریان دریافت نشود، افزود: از شهروندان محترم تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود بدون کارت بانکی به نانوایی‌ها مراجعه نکنند.

ملامحمدی زاده خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی در نانوایی‌ها با سامانه 190 و درخصوص کیفیت و کمیت نان نیز با سامانه 124 معاونت بازرسی صمت و شماره تلفن 32380427 اتحادیه نانوایان تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: به مردم ارومیه اطمینان می‌دهم که هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی نانوایی‌های شهر نداریم و نانوایی ها با ظرفیت کامل و طبق روال همیشگی در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

فرماندار ارومیه همچنین یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، جلساتی با روسای شرکت نفت و انجمن جایگاه‌های سوخت تشکیل و تدابیر لازم به جایگاه های سوخت با توجه به حساسیت این مکان‌ها به انتقال ویروس ابلاغ شد.

ملامحمدی زاده افزود: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به استفاده از دستکش و دستگاه‌های کارتخوان ملزم شده‌اند و همشهریان محترم حتماً از کارت بانکی جهت پرداخت هزینه سوخت استفاده نمایند.

وی گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت باید به طور کامل از نظر محیطی ضدعفونی شده و در امورات روزمره نیز از مواد ضدعفونی کننده استفاده نمایند.

فرماندار ارومیه در پایان تاکید کرد: از مردم عزیز ارومیه انتظار همکاری بیشتر درخصوص پرداخت بهای سوخت با کارت بانکی داشته و حتماً از ارائه وجه نقد در جایگاه های سوخت خودداری نمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید