14:23|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1398 - 09:34
کد خبر: 14035
باریش گزارش می‌دهد:

افزایش ظرفیت خدمات غیرحضوری شرکت برق/مشترکین مراجعه نکنند

با توجه به افزایش ظرفیت خدمات غیرحضوری شرکت برق نیازی به مراجعه مشترکین به شرکت برق نیست و می‌توانند بصورت غیرخصوری از خدمات اسفاده کنند.
افزایش ظرفیت خدمات غیرحضوری شرکت برق/مشترکین مراجعه نکنند

به گزارش سرویس اجتماعی‌ باریش‌نیوز، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اکبر حسن‌بکلو در خصوص اقدامات این شرکت جهت ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین گفت: شرکت توزیع نیروی بشرق آذربایجان غربی به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا حد امکان بیشتر خدمات را به صورت غیر حضوری به مشترکین ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات برق رسانی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری

حسن بکلو در خاتمه خاطر نشان کرد:  با توجه به زیرساخت های طراحی شده در این شرکت در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت امکان ارائه خدمات برق رسانی تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی(تسویه بدهی)، سوابق مصرف و صورتحساب، سوابق پرداخت صورتحساب، مشاهده صورتحسابها، پرداخت از طریق سایت شرکت، پرداخت از طریق psp ها و از طریق تلفن بانک، اعلام کارکرد توسط مشترک را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی فراهم نموده است.

وی اضافه کرد: مشترکین برق استان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: برای دسترسی راحت و بدون نیاز به حضور مشترکین به خدمات شرکت توزیع نیروی برق سامانه تلفنی ۱۲۱ در تمامی شهرهای استان جهت خدمات رسانی در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق کماکان در دسترس است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید