23:54|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1398 - 09:24
کد خبر: 14027
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

جو استان تا پایان هفته آرام است

با توجه به جو آرام و پایدار هوا، همچنین عدم وزش باد در استان، هفته جاری فرصت خوبی برای کشاورزان است تا بتوانند محصولات کشاورزی خود را سم‌پاشی کنند.
جو استان تا پایان هفته آرام است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته آسمان صاف و جو آرامی در اغلب مناطق استان حاکم بود و این روند تا پایان هفته جاری تداوم دارد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌‌شود از اواخر روز جمعه سامانه بارشی وارد استان شود اما در حال حاضر این سامانه تثبیت نشده است.
اشتاد با اشاره به اینکه تا پایان هفته افزایش نسبی دما در استان وجود دارد ادامه داد: تا اواخر هفته جاری روزانه به طور میانگین 4 تا 5 درجه دمای شهرهای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به جو آرام و پایدار هوا، همچنین عدم وزش باد در استان، هفته جاری فرصت خوبی برای کشاورزان است تا بتوانند محصولات کشاورزی خود را سم‌پاشی کنند.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 16 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات 1 درجه بالای صفر اعلام شده، همچنین شهرستان تکاب با 7 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و پلدشت با 21 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.     

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید