13:37|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1398 - 13:56
کد خبر: 14025
فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

آغاز تعطیلی مراکز پر تجمع مردمی در ارومیه برای مقابله با کرونا

برخی از مراکز پر تجمع را نمی‌توان در مدت زمان کوتاهی بست زیرا کالاهای مردم در برخی از مراکز قرار دارد اما امروز تعطیل می‌شود.
آغاز تعطیلی مراکز پر تجمع مردمی در ارومیه برای مقابله با کرونا

علیرضا ملامحمدی زاده، فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با تعطیلی مراکز تجمع مردم اظهار کرد: در جلسه روز گذشته دوشنبه 18 اسفندماه پیشنهاد تعطیلی مراکزی مانند تاناکورا، بند، امام زاده، بازار سومون آباد و مهین آباد، شهربازی چی چست، مجتمع خرید و فروش ماشین، و برخی مراکز دیگر مطرح شد که با تایید رئیس و دبیر ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی این پیشنهاد مصوب و ابلاغ شد.

وی افزود: از عصر روز گذشته نیز هماهنگی لازم با هیئت امنای تاناکورا و اصناف انجام شد که در نهایت امروز صبح در جلسه با اعضای اتاق اصناف توصیه‌های لازم به آن‌ها جهت مبارزه با این ویروس انجام شد، شایان ذکر است که بازار تاناکورا و چند مرکز تجمع دیگر از امروز صبح تعطیل شده‌اند.

ملامحمدی زاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیاری از اصناف خود تمایل به بستن مغازه هایشان داشتند تا انشالله بتوانیم زنجیره ویروس کرونا را قطع کنیم.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: برخی مراکز مانند مجتمع ماشین را در یک ساعت نمی‌توان بست، چرا که خودروهای مردم در آن مکان قرار دارد به همین دلیل مقرر شد که کسبه با صاحبان خودرو هماهنگ شوند و خودروی آنها را تحویل دهند، قطعا، با هماهنگی انجام شده و تمایل خود کسبه این اقدام در اسرع وقت انجام خواهد شد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

هانیه
1398/12/19 - 18:11

با سلام چرا هیچکس فکر کارمندها نیست لطفا ۱۰روز تا عید همه جارو تعطیل کنید با تعطیلات عید ۱۴ روز میشه خواهشها زنجیره انتقالو قطع کنید

ehsan
1398/12/19 - 16:00

بازار مبل و سرویس خواب 8 شهریور ک پر تردد هست این روزا یه فکری هم به حال اونجا بکنین با کسبه حرف بزنین چون واقعا شلوغ میشه