21:59|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1398 - 10:58
کد خبر: 14011
باریش گزارش می‌دهد:

پیشگامان مقابله/ضدعفونی شهری برای مبارزه با کرونا

یکی از ضرورت‌های مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن در شهر، ضدعفونی کردن مستمر معابر عمومی و خیابانهاست، این روزها پیشگامان مقابله متولیان نظافت شهری هستند.
پیشگامان مقابله/ضدعفونی شهری برای مبارزه با کرونا

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ویرویس کرونا با سرعت این روزها در حال کشورگشایی و افزایش حیطه کستره خود بر کشورهای جهان است و بیش از یک هفته است که ردپایش در شهرهای مختلف کشورمان نیز پیدا شده و روال عادی زندگی را برای بسیاری از مردم سخت کرده است.
گرچه در این میان کسانی هم هستد که از فرصت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و کاهش ساعت اداری فقط برای گشت و گذار استفاده کرده و علیرغم هشدارهای وزارت بهداشت برای ماندن در خانه هنوز این مسئله آنقدر که باید برایشان جدی نشده است.
از روزهای ابتدایی اعلام مورد مثبت کرونا در کشور مدیران شهری در ارومیه برنامه‌ریزی‌های جدی برای ضدعفونی معابر و خیابا‌ن‌ها انجام دادند و به طور شبانه اقدام به گندزایی خیابان‌های پرتردد برای جلوگیری از افزایش ابتلا عمومی به کرونا کردند.
شهرداری ارومیه و کارکنان بخش‌های مختلف آن در کنار سایر سازمان‌های متولی بهداشت عمومی با اهتمام جدی برای ضدعفونی کردن و گندزدایی خیابانها و معابر پر تردد را شاید بتوان این روزها پیشگامان مقابله نامید.
ضدعفونی معابر پرتردد شهر از جمله خیابان‌های امام، میدان ولایت فقیه، مدرس، پنجراه، کاشانی و میدان اتقلاب در کنار گندزدایی خیابان‌های پرتردد مناطق مختلف شهر اولویت جدی برای پیشگیری از انتقال و تکثیر ویروس کرونا در شهر است.
ضدعفونی معابر عمومی در ساعت شبانه و پایانی روز از طریق شهرداری ارومیه انجام می شود و تا کنون هفت نوبت ضدعفونی شبانه انجام شده و عملیات گندزدایی معابر شهری و. سطوح پرمصرف برای رفاه بیشتر شهروندان برای ترددهای ضروری در شهر تا ریشه کن کردن ویروس کرونا از طریق مدیران شهری ادامه دارد.
ماشین آلات در نظرگرفته شده برای ضدعفونی شهری هر شب از ساعت 23 پس از بارگیری محلول های موردنیاز نقاط پرترافیک و سطوح مختلف شهری در مناطق مختلف 5 گانه شهر ارومیه را به طور کامل ضدعفونی می کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید