00:51|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1398 - 12:19
کد خبر: 14005
مدیرعامل سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

توزیع نهال در 5 نقطه از سطح شهر ارومیه

به مناسبت روز درخت‌کاری، در بوستان گوللرباغی، بوستان ساعت، بوستان استقلال، بوستان گلدیس و پل قویون برای متقاضیان نهال توزیع می‌شود.
توزیع نهال در 5 نقطه از سطح شهر ارومیه

علی شایگان، مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: به مناسب روز درخت‌کاری در 5 نقطه از شهر ارومیه ایستگاه پخش نهال وجود دارد.
وی افزود: 15 اسفند در بوستان گولرباغی، بوستان ساعت، بوستان استقلال، بوستان گلدیس و پل قویون برای متقاضیان نهال توزیع می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: کارشناسان مربوطه در ایستگاه‌های مورد نظر مستقر هستند و متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری مراجعه و نهال دریافت کنند. 
شایگان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا متقاضیان می‌توانند به صورت اینترنتی برای دریافت نهال در سایت khedmat.urmia.ir مراجعه و ثبت نام کنند تا بلافاصله کارشناسان مربوطه اعزام و از محل مورد نظر بازدید و کارشناسی کنند تا متناسب با پیاده رو و عرض آن  نهال کاشت شود. 
وی افزود: افرادی که تقاضای نهال دارند می‌توانند در طول سال به نهالستان یا سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه مراجعه کنند تا نهال مورد نظر را تحویل گرفته و اقدام به کاشت نهال کنند.
شایگان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کمبودی در پخش نهال وجود ندارد گفت: در سطح شهر ارومیه 30 هزار چاله کنده شده ودر دست اقدام برای کاشت نهال است و این روند  تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: یک میلیون درخت و درختچه زینتی به همراه تعداد زیادی نهال مقام به کم آبی یا تولید انبوه در نهالستان تولید شده و محدودیتی برای کاشت نهال وجود ندارد.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

۸
1398/12/15 - 23:19

سلام درخت البو میخوام