14:09|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1398 - 09:57
کد خبر: 13998
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

بخشنامه‌ برای دریافت شهریه در مهدکودک‌ها صادر نشده است

با توجه به تعطیلی مهدکودک‌ها در حال حاضر بخشنامه‌ای برای دریافت شهریه از سوی مسئولان مهد کودک‌ها از والدین در ایام تعطیلات صادر نشده است.
بخشنامه‌ برای دریافت شهریه در مهدکودک‌ها صادر نشده است

سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد دریافت شهریه مهد کودک‌ها در ایام تعطیلات اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، و شیوع ویروس کرونا در کشور، مهد کودک‌های استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار باریش مبنی بر اینکه بسیاری از مسئولان مهد کودک‌ها از والدین درخواست کردند که با وجود تعطیلی مهد کودک‌ها شهریه را پرداخت کنند، گفت: در حال حاضر بخشنامه‌ای مبنی بر پرداخت اجباری برای شهریه مهد کودک‌ها صادر نشده است.
وی عنوان کرد: مهد کودک‌ها طبق قراردادی که با والدین دارند در حد امکان نباید در ایام تعطیلات از والدین شهریه دریافت کنند.
این مسئول گفت: نظرات والدین و مسئولان مهد کودک‌ها را برای حل این مشکل انعکاس داده‌ایم و در انتظار تصمیم‌گیری نهایی هستیم.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از مکان‌های مهد کودک‌ها اجازه‌ای هستند و در این فاصله که تعطیل شدند نمی‌توانند از پس معوقات کادر و اجازه محل مهد کودک‌ها بربیایند همچنین از سوی دیگر والدین نیز با توجه به شرایط اقتصادی با سختی‌های مالی مواجه هستند.     


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رها
1398/12/29 - 17:30

ما مربیان مهدکودکا الان نمیدونیم دردمون ب کی باید بگیم مدارس دولتی و غیرانتفاعی حقوق این ماه و عیدی معلمهاش داده ماهم ب دستوربهزیستی تعطیل شدیم اما ب ما ن حقوقی دادن و ن عیدی ما بامشکلاتمون چی کنیم