04:23|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1398 - 10:51
کد خبر: 13991
یادداشت:

لزوم ارائه لیست داروخانه‌های عرضه اقلام بهداشتی به مردم

با شیوع ویروس کرونا و کمیاب شدن ماسک و ضدعفونی کننده و دستکش اعلام شد در داروخانه‌ها اقلام توزیع شده اما هیچ لیستی از اسامی داروخانه‌ها اطلاع رسانی نشده است.
لزوم ارائه لیست داروخانه‌های عرضه اقلام بهداشتی به مردم

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پس از آنکه نایابی ماسک و ضدعفونی کننده‌ها در بازار قوت گرفت، فرماندار ارومیه و معاونت غذا و داروی آذربایجان‌غربی اعلام می‌کنند در داروخانه‌های مختلف این اقلام توزیع می‌شود اما نام داروخانه‌ها گفته نشد و اعلام کردند مردم جهت اطلاع با سامانه 190 در تماس باشند.

فرماندار ارومیه در روزهای گذشته از توزیع ضدعفونی کننده  در تعداد ۸۰ داروخانه از ۱۵۰ داروخانه سطح شهر خبر داده بود و همچنین گفته بود در70 داروخانه هم روز یکشنبه توزیع می‌شود.

اما طولی نکشید که حجم بالای پیام‌های مردمی نشان از عدم پاسخگویی این سامانه به مردم را داشت که بسیار ناراضی از وضعیت بودند. مردم می‌گویند در این سامانه یا کسی پاسخگو نیست یا پس از چندین بار تماس اعلام می‌شود که اقلام بهداشتی موجود نیست و تمام شده است.

مردم به باریش‌نیوز اعلام کردند بارها به داروخانه‌های مختلف مراجعه کردند اما متاسفانه نتیجه منفی بوده و نارضایتی آن‌ها را پی داشته است.

انتظار می‌رود علیرغم نظارت دستگاه‌های متولی مسئولان جهت رفاه حال مردم در این روزها لیست داروخانه‌ها را اعلام کنند تا هم شفاف سازی صورت گرفته باشد و هم مردم مطلع باشند، بنظر در این روزها درست نیست کارها را برای مردم سخت‌تر کنید.

با وجود اینکه مسئولان مختلف ادعا می‌کنند این اقلام در داروخانه‌های مختلف توریع شده است و مشکلی وجود ندارد اما باورود به هر داروخانه‌ای اولین برگه‌ای که به چشم می‌خورد این است: «ماسک و اسپری ضدعفونی کننده و دستکش نداریم»، که بی‌صبرانه منتظر حل این مشکل از سوی متولیان این امر هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید