11:59|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1398 - 12:05
کد خبر: 13974
یادداشت:

یک دست صدا ندارد

پیشگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا تنها با همکاری و همیاری و مردم و مسئولان میسر است و می‌تواند تا حد زیادی از افزایش این ویروس جلوگیری کند.
یک دست صدا ندارد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مدتی است که انتشار ویروس کرونا در ایران موجی از نگرانی و ترس را در بین مردم به وجود آورده است.
با توجه به اینکه تعدادی از هموطنان در شهرهای مختلف درگیر ویروس کرونا شدند اما هنوز هم با آموزش و اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در فضاهای عمومی می‌توان از افزایش شیوع این بیماری جلوگیری کرد.
به عقیده پزشکان متخصص رعایت بهداشت فردی و عمومی تا حد زیادی در پیشگیری از ویروس کرونا اهمیت دارد و این امر می‌تواند از میزان نگرانی‌های مردم بکاهد.
همکاری و مشارکت مسئولان و نیروی انسانی در شرایط کنونی بسیار ضروری و مهم به نظر می‌رسد و در مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش ترس و اضطراب اذهان عمومی تأثیر بسزایی دارد.   
متاسفانه با توجه به شرایط کنونی انتشار شایعات و ارائه اطلاعات نادرست از سوی برخی از افرادی که به دنبال سودجویی و منافع شخصی خود هستند بسیار افزایش یافته و مردم باید آگاهی و هشیاری بیشتری در این زمینه داشته باشند. 
منابع انسانی با تهیه  اطلاعات دقیق و به روز از مراکز کنترل وپیشگیری از بیمارانی که به ویروس کرونا مبتلا شدند می‌توانند اطلاعات تایید شده در اختیار عموم مردم گذاشته و در راستای آگاهی بیشتر مردم برای جلوگیری از این ویروس قدم بردارند.
بدون شک همکاری مسئولان و عموم مردم و همچنین ارائه اطلاعات درست و دقیق از سوی منابع آگاه  ترس و نگرانی به وجود آمده از این بیماری را کاهش می‌دهد و تنها همکاری مستمر متوالیان و مردم می‌تواند اثرات مثبتی در پیشگیری از ویروس کرونا داشته باشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید