23:54|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 14:11
کد خبر: 13967
مژدهی‌فر درگفت‌گو با باریش:

تمهیدات لازم برای مسافران قم به ارومیه انجام شده است

باتوجه ورود مسافران از دیگر شهرها به ارومیه تمام تهمیدات لازم برای حضورآن‌ها در نظر گرفته شده است و امیدواریم از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.
تمهیدات لازم برای مسافران قم به ارومیه انجام شده است

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در خصوص مسافرانی که از قم به ارومیه می‌آیند، گفت: متولی اصلی تردد اتوبوس‌های بین شهری اداره حمل و نقل جاده‌ای است، اما پس از ورود آن‌ها به پایانه‌های شهری با متولی بهداشت هماهنگ شده ایم وعوامل دانشگاه علوم پزشکی در محل مستقر هستند تا اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین اتوبوس را زد عفونی و گندزایی می‌کنیم.

وی افزود: امروز شنبه 10 اسفند ماه هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و اداره کل حمل و نقل جاده ای طی بخشنامه‌ای اعلام کرد که تردد خودرو مسافراز قم به ارومیه در صورت غیرضروری بودن ممانعت به‌عمل آید.

مهدی مژدهی‌فربیان کرد: طبق بخشنامه اعلامی جهت ممانعت از سفرهای غیر ضروری مسافران از قم به ارومیه، ما نیز به شرکت‌های مسافربری اعلام کردیم حدالامکان از سفر به قم خودداری کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه، ادامه داد: تقریبا 5 هزار عدد ماسک احتکار شده توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده که درخواست کرده ایم آن‌ها را تحویل دهد تا در اختیار رانندگان تاکسی قرار دهیم و در حال رایزنی هستیم تا ضدعفونی کننده برای رانندگان تاکسی تامین کنیم..

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید