02:31|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 12:53
کد خبر: 13965
یادداشت کوتاه:

جدی گرفتن نکات بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها

برگزاری مراسم‌های مختلف با در نظر گرفتن شرایط کنونی تا حدی می‌تواند خطرناک به نظر برسد اما رعایت نکات بهداشتی می‌تواند تاحدی از مبتلا شدن به انوع بیماری‌ها جلوگیری کند.
جدی گرفتن نکات بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، تالارهای پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند زیرا تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف فعالیت‌ از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند.

از آنجایی که تجمع می‌تواند یکی از راه‌های گسترش بیماری باشد بهتر است زمان مراسم‌های عروسی تغییر یابد زیرا شهروندان نگران سلامتی خود و خانواده خود هستند.

باید توجه داشت یک بیمار می‌تواند افراد بسیاری را مبتلا کند پس تمام افراد باید به نکات بهداشتی توجه کنند و خود را در معرض ابتلا بدانند.

پیام‌های مردمی زیادی مبنی بر تعطیل شدن تالارهای عروسی دریافت می‌شود که نشان دهنده اهمیت سلامتی مردم است.

به خانواده‌هایی تدارکات لازم برای برگزاری مراسمی باشکوه را برای این زمان دیده بودند توصیه می‌شود با جابجایی زمان مراسم به سلامتی خانواده و میهمانان خود احترام بگذارند.

علاوه بر همه این‌ها باید خاطرنشان شد که صاحبان تالارها نیز نباید از این وضعیت سوءاستفاده کنند و مبالغی برای لغو یا جابجایی زمان برگزاری جشن‌های عروسی دریافت کنند.

شهروندان باید توجه داشته باشند که حضور در مراسم‌‌ها با رعایت نکات بهداشتی تا حدودی می‌تواند از مبتلا شدن به بیماری‌های واگیردار جلوگیری کند اما بهتراست تا پایان این وضعیت در حضور در مراسم‌ها خودداری کنند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید