15:55|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 10:31
کد خبر: 13962
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

استقرار بیش از 2 هزار پایگاه نیکوکاری در آذربایجان‌غربی

در راستای کمک به محرومان و نیازمندان آذربایجان‌غربی، جشن نیکوکاری امسال در ۲ هزار و ۲۲۳ پایگاه مستقر در سطح استان برگزار می‌شود.
استقرار بیش از 2 هزار پایگاه نیکوکاری در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد برگزاری جشن نیکوکاری اظهار کرد: با فرارسیدن جشن نیکوکاری، روش‌های جدید برای مشارکت در این مراسم در نظر گرفته شده است.  
وی افزود: در سال جاری جشن نیکوکاری ۱۴ اسفند در مدارس، ۱۵ اسفند در سطح پایگاه‌های شهری و ۱۶ اسفند در مصلی‌های نماز جمعه با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" برگزار می‌شود.
سهندی تصریح کرد: شماره حساب بانکی جشن نیکوکاری ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نودوست و نیکوکار آذربایجان‌غربی برای شرکت در این مراسم اختصاص یافته است.
وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.
سهندی خاطرنشان کرد: در راستای کمک به محرومان و نیازمندان آذربایجان‌غربی، جشن نیکوکاری امسال در ۲ هزار و ۲۲۳ پایگاه مستقر در سطح استان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ادامه اظهار کرد: ۲ هزار پایگاه مدارس، ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۲۰ پایگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه، ۲۱ پایگاه در میادین اصلی شهرستان‌ها و ۲۲ پایگاه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان در جشن نیکوکاری هستند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید