15:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1398 - 13:14
کد خبر: 13942
شهردار ارومیه اعلام کرد:

تسهیل مرخصی کارکنان برای پیشگیری/ همایش‌ها و جشنواره‌ها لغو شد

تمامی همایش‌ها و جشنواره‌های شهرداری ارومیه، سازمان‌ها و مدیریت‌های تابعه به دلیل شیوع بیماری کورونا ویروس تا آخر اسفندماه جاری لغو شد.
تسهیل مرخصی کارکنان برای پیشگیری/ همایش‌ها و جشنواره‌ها لغو شد

محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: تمامی واحدهای تابعه شهرداری موظف و ملزم به رعایت نکات بهداشتی جهت حفظ سلامتی پرسنل شهرداری و شهروندان هستند.

وی گفت: در تمامی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌های تابعه بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری هرکدام از همکاران که علائم مشکوک و اولیه کرونا ویروس اعم از تب، آبریزش بینی، سوزش گلو و ریه‌ها و سایر علایم مرتبط را داشته باشند، مدیران قسمت‌ها موظف به ارائه مرخصی هستند و باید این همکاران شناسایی و از حضور آن‌ها در محیط اداری تا بهبود علائم جلوگیری شود.

شهردار ارومیه ادامه داد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی ناوگان اتوبوس شهری در ارومیه روزانه دو بار به طور کلی ضدعفونی می‌شوند تا از شیوع احتمالی کرونا جلوگیری شود.

حضرت‌پور تصریح کرد: شهرداری ارومیه تصمیم گرفته است در تمامی نقاط شهر، بنرهای هشداردهنده و آگاهی بخش در رابطه با این بیماری را جهت تنویر افکارعمومی نصب کند که نصب این بنرها آغاز شده است.

وی تاکید کرد: همچنین شهرداری ارومیه نسبت به طراحی پوسترها و بنرهای اطلاع‌رسانی در خصوص کرونا در فضای مجازی اقدام می‌کند و تهیه تیزر و کلیپ جهت پیشگیری از این بیماری را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار ارومیه یادآور شد: بنا بردستور شهردار ارومیه از این پس از قبول نامه‌های مکتوب و دستی در سیستم اداری جلوگیری و تمامی امورات بایستی از طریق اتوماسیون در تمامی واحدهای تابعه بین شهروندان و سیستم اداری و بین واحدها با یکدیگر انجام گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید