05:13|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1398 - 12:07
کد خبر: 13934
یادداشت:

تعطیلی گزینه خوبی برای گشت و گذار نیست

تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی برای پیشگیری از ویروس کرونا، بهانه خوبی برای مسافرت و گشت و گذارهای شهری نیست.
تعطیلی گزینه خوبی برای گشت و گذار نیست

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، شیوع ویروس کرونا در کشور چند روزی است که مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را به تعطیلی کشانده است. با توجه به اینکه اعلام شده مردم حد الامکان از مسافرت و تردد در اماکن عمومی پرهیز کنند اما متاسفانه بار ترافیکی در سطح شهر و جاده‌های کشور افزایش یافته است.
تعطیلی مدارس بهانه‌ای شده تا مردم به جای اینکه بیشترین زمان خود را در منزل بگذرانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند بار و بندیل سفر بسته و راهی مسافرت شدند.
با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی هنوز هم ترافیک سنگین و تردد در خیابان‌های پرتردد شهر جریان دارد و توصیه می‌شود تا مردم بیش از گذشته موارد بهداشتی را رعایت کرده و کمتر در بیرون از منزل و اماکن عمومی تردد کنند.
ویروس کرونا قابل پیشگیری است و اگر مردم و مسئولان با در نظر داشتن موارد بهداشتی با یکدیگر همکاری کنند به زودی شاهد کنترل و مهار این ویروس خواهیم بود و نگرانی مردم نیز در این زمینه از میان می‌رود.
در شرایط کنونی مسافرت گزینه خوبی برای فرار از ویروس کرونا نیست و بهتر است تمامی اقشار جامعه در طول چند روز آینده موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.   

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید