18:17|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1398 - 11:37
کد خبر: 13933
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان در گفت‌وگو با باریش اعلام کرد:

سفرهای ریلی از مقصد ارومیه برقرار است

تاکنون اطلاعیه‌ای مبنی بر لغو سفرهای ریلی از مقصد ارومیه اعلام نشده و این سفرها همچنان برقرار هستند.
سفرهای ریلی از مقصد ارومیه برقرار است

شاپورارسلانی، مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته با وزارت بهداشت تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر کنسلی قطارها اعم از ارومیه_تهران یا ارومیه_مشهد  ابلاغ نشده است.

وی افزود: در پیشگیری از شیوع کرونا موارد بهداشتی و ضدعفونی کننده در تمامی واگن های قطار از مقصد ارومیه رعایت شده و آنچه را که سازمان بهداشت اجباری کرده، اجرا می‌شود.

ارسلانی با اشاره به سالن‌ مسافری ایستگاه قطار اظهار کرد: سالن‌ مسافری در دو وعده‌ صبح و عصر ضدعفونی می‌شوند، همچنین سرویس‌های بهداشتی و هرفضای دیگری که در ارتباط با مسافرین باشد تمامی اقدامات بهداشتی انجام می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به اینکه بهتراست تجمع مردمی نباشد‌ بهتر است مردم سرموعد در ایستگاه حضور داشته باشند و همچنین نظافت فردی بسیار مهم است که امیدواریم همشهریان عزیز این موارد را رعایت کنند.

 مدیرکل راه آهن آذربایجان بیان کرد: مرجع اصلی در خصوص لغو سفرها در حال حاضر وزارت بهداشت است و در صورتی که هرگونه اطلاعیه ای از سوی وزارت صادر شود بلافاصله اعلام و اجرایی می شود، اما درحال حاضز تمام سفرها برقرار است و مسافران نیز از نظر سلامت کنترل می‌شوند تا مشکل حاد و خاصی در آینده وجود نداشته باشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

وحید
1398/12/06 - 22:41

یعنی چی مگر راه آهن از وزیر بهداشت دستور میگیره، خود وزیر راه گفته مسافران میتونند لغو کنند سفرشون رو چطور میشه تکلیف ما که دفاتر خدمات گردشگری بلیط های ما رو گرفتن به زور میخوان ما رو بفرستن