14:05|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 10:20
کد خبر: 13915

تعطیلی‌هایی که همیشه دیر اعلام می‌شود

دیر اعلام شدن تعطیلی مدارس از طریق آموزش و پرورش آذربایجان غربی در شرایط خاص همیشه خانواده ها را با مشکلات جدی روبرو می‌کند.
تعطیلی‌هایی که همیشه دیر اعلام می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مدارس از محل‌های مهمی برای آموزش و پرورش کودکان و آینده‌سازان مملکت است و مسئولین ذی ربط باید امورات مربوط به فضاهای آموزشی را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

با شیوع بیماری‌های واگیر دار باید به نکات بهداشتی بیشتر از قبل توجه شود و از آنجایی که کودکان معمولا به نکات بهداشتی توجه زیادی نمی‌کنند بیشتر در معرض مبتلا به بیماری‌ها قرار می‌گیرند.

با یک نگاه کوتاه به مدارس می‌توان دریافت که در بیشتر مواقع این مکان‌ها خود می‌توانند انتقال دهنده انواع بیماری‌ها باشند چراکه به دلیل تراکم زیاد حضور دانش آموزان و توجه کمتر به مسائل بهداشتی می تواند مشکلاتی را برای دانش آموزان و خانواده ها فراهم کند.

با شیوع ویروس کرونا باید تمهیدات خاصی اندیشیده شود اما به دلیل کمبود امکانات این امر امکان پذیر نیست. هرچند مسئولین اعلام می‌کنند که این ویروس آنقدر هم خطرناک نیست اما خانواده های بسیاری تصمیم گرفته بودند کودکان خود را به مدارس نفرستند زیرا سلامتی فرزندان خود را مهم‌تر از هر چیز دیگری می‌دانند.

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی متاسفانه توجه زیادی به این مسائل نداشت و پس از پیام‌های مکرر بسیاری از شهروندان در ساعات پایانی شب که بسیاری از خانواده‌ها خوابیده بودند اطلاعیه تعطیلی مدارس را صادر کردند.
آموزش و پرورش باید به این مسائل بیشتر توجه داشته باشد زیرا خانواده‌ها بیشتر از هر موضوع دیگری بر روی سلامتی فرزندان خود حساس هستند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

اکبر
1398/12/04 - 10:53

تعطیلی ها نه تنها دیر اعلام میشود و اکثر مواقع مسئولین شهری و بلااخص دانشگاهی موقع اعلام کردن یادشان میرود که کارمندان هم جزو دانشگاه هستند وتبیعیض را از حد گذراندن واکثر فکر اساتید که خودشان از ان تیره هستند میباشند و....