14:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1398 - 11:29
کد خبر: 13911

قطعی شدن نتایج انتخابات در برخی حوزه‌های آذربایجان‌غربی

نتایج قطعی برخی از حوزه‌های انتخابیه آذربایجان‌غربی منتشر شده است و مردم در این حوزه ها نمایندگان خود در خانه ملت برای دور یازدهم را شناختند.
قطعی شدن نتایج انتخابات در برخی حوزه‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، همزمان با پایان ساعت رأی گیری در حوزه های مختلف استان شمارش آراء از شب گذشته آغاز شده و هم اینک نتایج قطعی برخی از حوزه و کاندیداهای راه یافته آنها به بهارستان معرفی شده است.
برهمین اساس از 8 نامزد ثبت نامی شهرستان میاندوآب برای کرسی بهارستان ، «مهدی عیسی‌زاده» با کسب ۴۳ هزار و ۱۶ رای از مجموع ۱۰۰ هزار و ۳۲۳ رای ماخوذه پیروز انتخابات شد و «علی احمدی» با کسب ۳۶ هزار و ۹۷۶ رای در رده دوم قرار گرفت.
در حوزه انتخابیه مهاباد نیز جلال محمودزاده نماینده مجلس دهم با کسب با ۱۹ هزار و ۳۰۴ یعنی  ۳۶ درصد آرای ماخوذه، دوباره به عنوان نماینده این شهرستان انتخاب شد.
در شهرستان بوکان از 35 نامزدی که برای خانه ملت کاندیدا شده بودند، «انور حبیب‌زاده بوکانی» با ۲۶ هزار و ۹۶۵ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان راهی بهارستان می شود.
گفتنی است؛ از حوزه انتخابیه سلماس نیز از مجموع ۷۶ هزار و ۷۱۹ رای اخذ شده صحیح، «یعقوب رضازاده» با ۲۴ هزار و ۷۶۷ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.
برهمین اساس نتایج رسمی و قطعی انتخابات شهر ارومیه با نزدیک شدن به پایان شمارش آراء به صور ت رسمی اعلام می شود و از این حوزه 3 کاندیداها به نمایندگی از مردم در خانه ملت صاحب کرسی می شوند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید