07:10|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1398 - 10:01
کد خبر: 13909

درخشش بی‌نظیر مردم آذربایجان‌غربی در روز انتخاب

درخشش مردم آذبایجان‌غربی بار دیگر در صحنه انتخاب، صفحه ماندگاری از این حضور بی‌نظیر را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد.
درخشش بی‌نظیر مردم آذربایجان‌غربی در روز انتخاب

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، روز گذشته انتخابی دیگر برای مردم رقم خورد و مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی از شهرهای مختلف فارغ از هر نوع گرایش و تفکر سیاسی و اجتماعی که داشتند بار دیگر برای ناامید شدن دشمنان دوشادوش یکدیگر به صحنه آمدند.
مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان‌غربی در روز انتخاب برای راهی کردن 12 نماینده از این استان برای بهارستان یازدهم بار دیگر نشان دادند که هیچ توطئه و دسیسه‌ای نمی‌تواند اتحاد و همبستگی که سالهاست در این استان زبانزد خاص و عام شده، از هم گسسته و ملت را از نظام و ارزش‌های انقلابی آن دور سازد.
حضور مردم در حوزه‌های انتخابیه شهرهای مختلف استان به حدی چشم‌گیر بود که زمان رأی‌گیری تا ساعت‌های پایانی شب تمدید شد و تصاویر منتشر شده در برخی از رسانه‌های مجازی حکایت از استقبال پرشور مردم علیرغم اتمام ساعت پایان رأی‌گیری داشت.
از آغاز شمارش آرای در حوزه‌های انتخابیه مختلف اخبار غیررسمی و رسمی از انتخاب برخی کاندیداها برای حضور در خانه ملت به نمایندگی از مردم شهرشان در رسانه‌ها منتشر شده است ولی با این حال باید منتظر انتشار اخبار تأیید شده از سوی ارگان‌های رسمی ماند.
هرچند که روز انتخاب با همه تکاپوهایی که از روزها  و ماه های قبل از زمان رأی‌گیری بالاخره به خانه پایانی رسیده است ولی بدون شک این تازه اول راه کاندیداهایی است که قرار است به نیابت از مردم بر کرسی خانه ملت تکیه بزنند و با استفاده از اختیارات و وظایفی که دارند مسیر توسعه را برای شهر و استان خود هموار کنند.
شاید خوب است کاندیداهایی که راهی مجلس می‌شوند بدانند که تک تک رأی‌های که از سوی مردم به اسم آنها در صندوق‌ها انداخته شده امانتی نزد این افراد است و به مراتب مسئولیت را در دنیا و آخرت برایشان سنگین‌تر می‌کند.
آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه روزهای طلایی برای پیشرفت در پیش دارد تنها به شرط آنکه مطالبات عمومی مردم به حد اختیارات در خانه ملت پیگیری شود تا ریل توسعه در این استان علیرغم عقب ماندگی‌هایی چند دهه گذشته شتاب جدی‌تری به خود بگیرد و این امر تنها با مطالبه‌گری نمایندگان مردم در بهارستان ممکن می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید